رئیس مجمع نمایندگان استان:

مسوولان هرمزگان نگذارند سرمایه‌های استان هدر برود



صبح ساحل-سیاسی: رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: مهم‌ترین معضل مردم هرمزگان که به طور مستمر آن را با ما در میان می‌گذارند، موضوع بیکاری است.
به گزارش فارس ، حسین هاشمی تختی در جمع شماری از مردم بخش مرکزی شهرستان بندرعباس اظهار کرد: عمده‌ترین چالشی که اکنون در هرمزگان با آن مواجه هستیم و مردم به طور مستمر آن را با ما در میان می‌گذارند، موضوع بیکاری است و ما نیز در دیدار با وزرا و معاونان رئیس جمهور در مجلس به طور مستمر پیگیر این وضعیت و یافتن مجموعه راه‌حل‌هایی برای مهار بیکاری هستیم.وی افزود: بیکاری نه تنها یک معضل اجتماعی بلکه یک معضل اقتصادی است. وقتی یک جامعه‌ای نمی‌تواند از توان نیروهای جوان و مستعد خود در مسیر توسعه و سازندگی بهره بگیرد، این یک آسیب بزرگ بر پیکره اقتصادی کشور است که از توان نیروی جوان خود محروم شده است. رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس با بیان این که بیکاری در استان هرمزگان با وجود انبوهی از مواهب خدادادی، حقیقتا شایسته نیست، خاطرنشان کرد: در برخی از کشورها از توان دریا و ساحل هزاران شغل ایجاد شده که ما متاسفانه در الگوگیری از این روش‌های مبتکرانه نیز عقب هستیم و باید کار جدی‌تری را پیگیری کنیم.هاشمی تختی در پایان  تأکید کرد: ادارات باید در رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و اشتغال‌آفرینان پیشقدم باشند و نگذارند که سرمایه‌های استان هدر برود.

هاشمی تختی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه کشور توجه به سواحل و استان‌های ساحلی مورد تأکید جدی قرار گرفته است و یک دوره 5 ساله فرصت داریم از ظرفیت‌های برنامه ششم توسعه برای ایجاد آبادانی و رونق در سواحل هرمزگان و رفع بیکاری و ارتقای توان اقتصادی و رشد معیشت مردم ساحل‌نشین استفاده کنیم .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها