مدیر کل راه آهن خبرداد:

رشد حمل و نقل ریلی در استان هرمزگان



صبح ساحل ، اقتصادی - محمد پورفخری مدیر کل راه آهن هرمزگان گفت : در سه ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۹۷۸ هزار و ۶۶۰تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری در مبادی ایستگاههای گل گهر، معدن گل گهر و بندرشهید رجایی بارگیری شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴ درصد از لحاظ تعداد واگن افزایش را نشان می دهد.

وی افزود:در زمینه تخلیه نیز به میزان ۳ میلیون و۱۳۱هزار و ۹۱۸ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل: پالایشگاه ، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته است .

به گفته وی در همین مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به میزان ۵میلیون و ۱۱۰هزارو ۵۷۸تن کالا و محمولات بوده که رشد ۷درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۱ میلیارد و ۹۶۴میلیون و ۱۱۷هزار و ۶۹۰تن کیلومتر شده که رشد۱۵درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

مدیر کل راه آهن هرمزگان گفت: در این مدت عملکرد بندر شهید رجایی نیز ۲میلیون و ۳۲۰هزار و ۸۲۹تن کالا بوده که رشد۱۸ درصدی حمل ریلی در بندر شهید رجایی را شاهد بوده ایم و در زمینه بارگیریکانتینر نیز با حمل ۱۱هزار( TEU) که نسبت به مدت مشابه سال گذشته۶۳درصد رشد داشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها