دبیر هیئت تنیس روی میز استان:

به دنبال ارتقا تنیس روی میز هرمزگان هستیم



صبح ساحل ، ورزشی - حسین نارنجی نسب :دبیر هیات تنیس روی میز هرمزگان گفت: مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز استان با شناخت تیم های برتر به کارخود پایان داد.  

صالح محمد پور دبیرهیات تنیس روی میز استان افزود: این رقابت ها با حضور 9 تیم تایدواتر، آنامیس، شهرداری قشم، نظام مهندسی استان، بندر شهید رجایی، ابزار فروشی فرهادی نیا رودان، هیات تنیس روی میز بندرخمیر، فولاد هرمزگان و ماهان دژ قشم برگزار شد. 

وی گفت: این بازی ها در 9 دور و 216 مسابقه و 72 بازی دوبل و 144 بازی انفرادی برگزار  شد ودر پایان تیم نظام‌مهندسی با 37 برد وکسب 5/18 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت .

تیم شهرداری قشم با 37 برد و 5/18 امتیاز به مقام دوم دست یافت و تیم آنامیس با 35 امتیاز و کسب 5/17 امتیاز سوم شد.

محمد پور بیان کرد: درمسابقات انتخابی استان نیز 9 تیم پالایشگاه نفت، رادمهر،نظام مهندسی،گاز هرمزگان، آنامیس، شهید رجایی، آکادمی امین، بانک تجارت و فولاد هرمزگان در دو گروه 4 و 5 تیمی به رقابت پرداختند که پس از انجام 16 بازی تیم های نظام مهندسی، بانک تجارت ، شهید رجایی و آکادمی امین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. 

وی افزود: دراین مرحله تیم های نظام مهندسی وشهید رجایی با غلبه برتیم های بانک تجارت و رادمهر به بازی پایانی راه یافتند و در بازی فینال تیم نظام مهندسی با نتیجه 3بریک تیم شهید رجایی را شکست داد ومقام نخست را از آن خود کرد .  دربازی رده بندی رادمهر با نتیجه 3بر2 بانک تجارت را از پیش رو برداشت ومقام سومی را به دست آورد. 

دبیرهیات تنیس روی میز استان گفت: درمسابقات انفرادی با حضور 40 بازیکن برگزار شد که پس از انجام 48 بازی 12 بازیکن برتر به صورت حذفی به رقابت پرداختند که در پایان طهماسبی از نظام مهندسی به مقام نخست دست یافت. مصطفی خادم از تیم رادمهر مقام دوم را کسب کرد و محمدامین پرخانی از تیم شهید رجایی به مقام سوم بسنده کرد.

 وی ادامه داد: درمسابقات دوبل که با حضور 15 تیم برگزار شد که در دور مقدماتی 21 بازی انجام گرفت و 8 تیم به مرحله حذفی راه یافتند و پس از انجام 7 بازی محمدامین‌پرخانی، هومر مجیدی مقام اول را کسب کردند. 

مصطفی خادم و یوسف مجیدی مقام دوم را به دست آوردند وطهماسبی و آرشام جهانداری درجای سوم ایستادند. محمد پور اظهارداشت: مسابقات پیشکسوتان با حضور 14 ورزشکار از سراسر استان در دو گروه هفت نفره برگزار و پس از انجام 42 بازی 4 نفر برتر هر گروه در یک جدول حذفی به رقابت پرداختند و در پایان مرتضی زمانی از میناب به مقام اول دست یافت. یوسف مجیدی و رضا ناصری از بندرعباس به ترتیب مقام های دوم وسوم را کسب کردند.

 دبیرهیات تنیس روی میز استان از برگزاری مسابقات بزرگسالان خبرداد وبیان کرد: این مسابقات با حضور 32 بازیکن از سراسر استان در 8 گروه 4 نفره برگزار  شد  و پس از برگزاری بازی های مقدماتی از هر گروه دو نفر به مرحله حذفی راه یافتند و دریک جدول حذفی به رقابت پرداختند و درپایان پوریا پیمانه ، آرشام جهانداری  و هومر مجیدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.محمد پور در ادامه به فعالیت های هیات در سال جاری پرداخت وگفت: یکی از فعالیت های این هیات اعزام تیم های رده های مختلف به مسابقات قهرمانی کشو ر است و به تازگی  تیم چهارنفره تنیس نونهالان استان جهت شرکت درمسابقات کشوری به سنندج اعزام شد که موفق شدند دراین رقابن ها به جمع 16 تیم برتر راه یابند .

 محمد پور افزود: دو بازیکن به نام های شاهین پیری  وعلی کبیریان برای مسباقات کشوری ودر شهرستان اراک انتخاب شدند که اول مردادماه به این مسابقات اعزام خواهند شد. وی از اعزام تیم های دختران و پسران 10 و 11 سال به مسابقات طرح هوپس تنیس روی میز خبرداد و افزود: این مسابقات 1 تا 5 مرداد در شهرهای اصفهان وسنندج برگزار می شود. دبیرهیات تنیس روی‌میز استان از دیگر فعالیت های این هیات برگزاری کارگاه تکنیک و تاکتیک است و این کارگاه با حضور 18 بازیکن رده نونهالان، نوجوانان و جوانان به مدت 5 روز زیرنظر میعاد مکیف مربی تیم ملی جوانان کشور در شهرستان قشم برگزار شد. 

محمد پور گفت: با توجه به پتانسیل موجود دراستان سعی مان براین است که باتوجه به مشکلات و کمبودها جایگاه تنیس روی میز استان را ارتقاء دهیم وانتظار داریم که پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته ورزشی با پیشنهادات راهبری خود، هیات را یاری دهند.

 وی اضافه کرد: یکی از اولویت های هیات را افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده عنوان کرد و گفت: همگی باید تلاش کنیم با تحقق این امر در راستای توسعه تنیس روی میز گام برداریم. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها