فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد :

انهدام باند تهیه و توزیع داروهای تقلبی



صبح ساحل ، حوادث - فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام باند تهیه و توزیع لوازم بهداشتی و داروهای تقلبی در بندرعباس خبرداد و گفت: از مخفیگاه متهمان 174هزار و 396 قلم لوازم بهداشتی و داروی تقلبی کشف شد.  

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار «عزیزاله ملکی» گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک شرکت غیر مجاز تهیه و توزیع دارو و اقلام بهداشتی تقلبی و تاریخ مصرف گذشته در سطح شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: اعضا این باند ، دارو و لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته را از سطح شهرستان جمع آوری و با تعویض برچسب و تاریخ آن در بین داروخانه ها و مراکز بهداشتی استان پخش می کردند. 

سردار ملکی با اذعان به اینکه کلیه اقدامات مجرمانه اعضا این باند به صورت مخفیانه و در داخل یک منزل مسکونی صورت می گرفت، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه متهمان شناسایی و در بازرسی از انبار 174هزار و 396 قلم لوازم بهداشتی و دارویی از قبیل انواع دارو،کرم، شامپو، ادکلن، رنگ مو، اسپری ، دستمال و ... به همراه برچسب و لیبل داروها و جعبه های خالی جهت تغیر تاریخ جدید با نام کشورهای خارجی کشف شد. 

انهدام باند سوداگران مرگ

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان موفق شد درعملیات پلیسی یک باند حمل و توزیع مواد مخدر را منهدم و اعضای ان را دستگیر کند.

سردار ملکی در این مورد مطالبی عنوان کرد و گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر استان باانهدام باند سوداگران مرگ وکشف 260 کیلو گرم موادمخدر انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از حمل محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام مسوول  افزود: بلافاصله ماموران پس ازبررسی صحت سقم موضوع با تشکیل اکیپی به محل و مسیر تردد قاچاقچیان در محور «احمدی  سیاهو» اعزام و موفق شدند 260 کیلو گرم تریاک کشف کنند.

سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان افزود:در این عملیات 3نفر از قاچاقچیان دستگیر و دو دستگاه خودروی انها توقیف شدند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها