تولید روزانه ۴۰ میلیون لیتر بنزین یورو ۵



صبح ساحل ، حوادث - مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس از تولید روزانه بیش از ۴۰ میلیون لیتر بنزین یورو ۵ تا یک ماه دیگر در این پالایشگاه خبر داد.

محمدعلی دادور گفت: هم اکنون به‌طور میانگین روزانه ۳۰ میلیون لیتر بنزین در این پالایشگاه تولید می‌شود که این مقدار تا یک ماه دیگر به مرز ۴۰ میلیون لیتر در روز خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات و تعمیرات انجام شده در واحد بنزین سازی این پالایشگاه،­ افزود: مقدار بنزین پالایشگاه با تکمیل فاز سوم تا پایان امسال به ۴۴ میلیون لیتر در روز خواهد رسید.

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با اشاره به این که کیفیت بنزین تولیدی در این پالایشگاه مطابق استاندارد یورو ۵ است،‌ گفت: در مواردی که نیاز به تولید بنزین بیشتری داشته باشیم، بدون تغییر در میزان مولفه‌های زیست محیطی، تنها عدد اکتان بنزین تغییر می‌کند تا حجم بیشتری بنزین تولید شود.

دادور همچنین از تولید روزانه ۱۲ میلیون لیتر گازوئیل با استاندارد یورو ۴ و روزانه هزار تا یک هزار و ۲۰۰ تن گاز مایع در این پالایشگاه خبر داد و افزود: مقدار گازوئیل تولیدی در پالایشگاه تا پایان امسال به ۱۴ تا ۱۶ میلیون لیتر در روز می‌رسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها