رئیس دفتر رئیس جمهور :

دولت از پیشرفت و توسعه استان‌ها حمایت می‌کند



صبح ساحل ، سیاسی - رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت دوازدهم از پیشرفت و توسعه استان ها حمایت و برای برطرف شدن موانع اجرایی و سرمایه گذاری پروژه ها به طور جدی ورود می کند.
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: با هدف گذاری و بسیج امکانات و سرمایه گذاری های دولتی و خصوصی، در سفر کاروان تدبیر و امید، کمبودهای استان را تا حد امکان جبران خواهیم کرد تا ظرفیت های موجود توسعه یابد.وی با بیان اینکه تلاش و سیاست دولت بر این است که تفاوت و شکاف بین تهران و استان های دیگر وجود نداشته باشد و در سرمایه گذاری ها تمرکز زدایی شود، افزود: همین سیاست در داخل استان ها نیز پیگیری می شود که تنها بخشی از استان آباد نشود بلکه استانی آباد است که بیکار وجود نداشته باشد و مردم با رفاه بیشتر زندگی کنند.
وی با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم از پیشرفت و توسعه استان ها حمایت و برای برطرف شدن موانع اجرایی و سرمایه گذاری پروژه ها به طور جدی ورود می کند، از مسئولان استانی درخواست کرد بر روند اجرا و تسریع در اتمام برنامه ها و پروژهای استانی، نظارت کامل کنند.
واعظی تصریح کرد: ایجاد نارضایتی و فاصله انداختن بین مردم و دولت و حکومت، هدف آمریکا از فشارهای اقتصادی، تبلیغاتی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران بود که با استقبال مردم خوی از خادمان و مسئولان، علامت خوبی به منطقه و دنیا مخابره شد.
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان تاکید کرد: نباید این نوع ارتباطات منحصر به سفر های رئیس جمهور باشد و اگر وزیران، معاونین وزیران و مسئولان استانی با مردم از نزدیک ارتباط داشته باشند، امید و اعتماد مردم نسبت به مسئولان افزایش می یابد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها