شرکت‌های حوزه انرژی فرصت مناسبی برای روستاهای شرق بندرعباس



صبح ساحل ، اقتصادی - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وجود شرکت پالایش گازسرخون و قشم و سایر شرکت های فعال حوزه انرژی در شرق بندرعباس، فرصت مناسبی را برای توسعه روستاهای این منطقه رقم زده اند.

حسین هاشمی تختی با حضور در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در نشست اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای باغو، نانگ و فتح الجلیل بخش مرکزی بندرعباس ضمن قدردانی از مدیر عامل و مسئولان شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و مدیر منطقه ۶عملیات انتقال گازاظهار داشت: این منطقه از شهرستان بندرعباس و هرمزگان شهدای بزرگ و شاخصی را تقدیم انقلاب کرده است که از آن جمله می توان به شهیدان ذاکری و رئیسی اشاره کرد که می‌توانند در حوزه مدیریتی نیز الگویی برای ما مدیران باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حفظ وحدت ملی از نان شب برای ‌کشور واجب‌تر است گفت: تمام تلاش استکبار برای ایجاد تفرقه به برهم زدن آرامش و ایجاد فشار روانی بر مردم و ایجاد درگیری در بین مردم و مسئولان است و همه باید در این راستا هوشیار باشیم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: باید نقشه های دشمن را شناسایی و در خلاف جهت آنها حرکت کرد کنیم تا یک بار دیگر با موفقیت تمام نقشه های کنونی دشمنان خنثی شود.

نماینده حوزه انتخابیه مرکزی بندرعباس یادآور شد: ما نیز در مجلس اگر انتقاد و سوالی از دولت داریم بااحتیاط کامل و با دوری از ایجاد حس غرض ورزی و خوشحالی دشمنان آنرا بیان می کنیم هرچند انتقاد ، حق قانونی مجلس است اما در شرایط کنونی همه باید وحدت خود را حفظ کنیم.

هاشمی تختی ادامه داد: در سطح استان نیز نیازمند تعامل، همراهی و همفکری مسئولان بخش ها با شهرستان ها و شهرستان ها با استان هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها