تنیس روی میز:

میناب در حال پوست اندازی است



 

یاسر ذاکری رئیس جدید هیات  تنیس روی میز شهرستان میناب گفت : امیدوارم  تنیس روی میز شهرستان میناب که از جوانان مستعدی  بهره مند است  و توانسته اند  در اندک حضورشان در طی این سال ها  حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند جایگاه اصلی خود را در استان پیدا نماید.   

رئیس جدید هیات  تنیس روی میز شهرستان میناب گفت:یکی از اولویت های  این هیات تجهيز خانه پينگ پنگ  میناب بوده و با توجه به  به زير ساخت های  پينگ‌پنگ  شهرستان میناب  و همچنين قابليت تنها خانه پينگ پنگ  شهرستان می خواهیم آن را  به مركز  پینگ پنگ در جنوب  استان تبدیل کنیم . 

یاسرذاکری  در ادامه گفت: سعی بر آن داریم تا یک بار دیگر رشته جذاب پینگ پنگ  یا همان‌تنیس روی میز  را در شهرستان که از استعدادهای بکری برخوردار است رونق بخشیم و با همت و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب و مسئولين هيا ت استان سعی  خواهیم کرد  از طريق جذب  حاميان مالی حمایت های خوبی از این رشته صورت پذيرد. وی تصریح کرد: نتایج درخشان بازیکنان مینابی ،در استان نشانگر این مطلب است که ما می توانیم با آماده ساختن زیر ساختها  و شناساندن  این  رشته در بین خانواده ها آن را وارد این گود نماییم. 

سکان دار جدید هیات تنیس روی میز شهرستان میناب گفت: این رشته  مانند برخی از  رشته های پربرخورد و فیزیکی نیست و خانواده ها می توانند بدون  دغدغه از   آسیب دیدگی  فرزندان خود  را به این رشته بیاورند تا بتوانند  در استان و کشور استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

ذاکری با بیان این مطلب که متاسفانه ما در سال گذشته شاهد  حضور بازیکنان مستعد  مینابی در تیم های  بندرعباسی  و قشمی  بودیم که این مطلب  مایه  تاسف دست اندرکاران  ورزش  تنیس روی میز شهرستان بوده ادامه داد: اهداف و برنامه های هیات، ادامه تعمیرات اساسی تنها سالن موجود تنیس روی میز  و نگهداری از این سالن، جذب بازیکنان با برگزاری کلاس های استعداد یابی با هماهنگی با اداره  آموزش و پرورش ،تربیت بندی سپاه میناب و اداره ورزش و جوانان ، تحت پوشش قراردادن ورزشکاران این رشته در شهرستان و ساماندهی  بیمه ورزشی ورزشکاران توسط  فدراسیون پزشکی ورزشی و همکاری با اداره ورزش و جوانان و دیگر نهادها مانند آموزش و پروش و تربیت بدنی سپاه شهرستان جهت اعزام بازیکنان برای مسابقات استانی  و انتخابی کشوری ، دعوت از مربیان استان و بازیکنان ملی جهت آموزش برای پیشرفت بازیکنان به صورت آکادمی و حرفه ای در شهرستان و جذب اسپانسر برای حضور در مسابقات لیگ استان  می باشد. 

رئیس هیات تنیس روی‌میز شهرستان میناب تاکید کرد: شهرستان میناب همیشه در تاریخ ورزش استان ،کشور و میادین  بین المللی  توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد تا جایی که در سال گذشته بیش از ۷نفر از ورزشکاران مستعد مینابی در رشته های مختلف عضو تیم های ملی  بوده اند و تنها حضور  منتخبین  پینگ پنگ شهرستان میناب در استان و انتخابی های کشوری خالی بوده و با تلاش ما در این رشته و حمایت مسئولین و  دلسوزین این رشته سعی خواهیم نمود  زیرساخت ها را برای  حضور شایسته  نمایندگان  تنیس روی میز مینابی ازسراسر شهرستان  در استان  و در کشور  چه در انفرادی و تیمی   مهیا نماییم .

وی همچنین اظهار داشت:روند  حضور بانوان مینابی  و  ورزشکار و علاقمند به این رشته  در این چند سالی که آقایان به صورت لاک پشتی در حال حرکت بوده اند از آقایان بیشتر بوده و همین امر می طلبد بانوان با حضوری پررنگتر  در کنار هیات روزهای خوبی را برای این رشته در شهرستان و ستان و کشور رقم بزنند‌.

ذاکری گفت: حضور نخبگان و پیشکسوتان این رشته در شهرستان  و در راس كميته های مختلف و استفاده از بهترين افراد در بدنه هيات نويدبخش آينده روشنی برای این رشته در شهرستان میناب  خواهد بود.

وی از تلاش خالصانه و بدون چشم داشت كليه  اعضا هیات تنیس روی میز شهرستان میناب  خبرداد و بیان نمود: این تلاش ها بدون تردید روند رو به رشد هيات را سرعت بخشيده و اتفاقات و فعاليت های  بی سابقه ای را در سطح استان رقم  خواهد زد . 

رئیس جدید هیات تنیس روی میز شهرستان میناب افزود:امیدواریم در سال جدید  فعاليت‌های هيات در تاريخ تنيس روی ميز  شهرستان و استان  بی سابقه باشد.

وی با اشاره به وجود منتقدین هیات جدید گفت: بنده به شخصه معتقدم كه وجود منتقدين منصف و دلسوز همواره سودمند بوده و با بهره گيری از نظرات آنها قطعا می توان نتايج بهتری را كسب  نماییم ولی امیدوارم انتقاد ها  دلسوزانه باشد نه تخریب ، اما كسانی كه به دنبال منافع خود هستند و فردگرايانه به مسائل نگاه می كنند و اصول انتقاد كردن را رعايت نمی‌کنند  هيات هيچ توجهی به آنان نخواهد کرد.

ذاکری با اشاره دوباره به بحث بانوان  گفت:در قسمت بانوان شرايط بسيار متفاوت است، ما با صبر و حوصله و گام به گام اقدامات، نگرش ها و طرز تفكرات را بررسی و با تقويت نقاط ضعف و قوت بخشيدن بيشتر به نقاط قوی خواهیم رسید .

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها