هندبال ساحلی در جام روز ملی خلیج فارس



 

طی مراسمی و با حضور حسن آیین جمشید رئیس هیات هندبال استان هرمزگان ، نایب رئیس هیات هندبال شهرستان بندرعباس معرفی شد.

در این مراسم که فرامرزعیانی دبیر هیات هندبال استان، محسن قاسمی رئیس هیات هندبال شهرستان بندرعباس ، عباس شاهی رئیس کمیته داوران هیات هندبال و جمعی از مربیان و هندبالیست های بانو در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان حضور داشتند ، قاسمی رئیس هیات هندبال شهرستان بندرعباس گفت: هندبال بانوان در استان هرمزگان و به خصوص شهرستان بندرعباس رشد بسیار خوبی کرده است و اگر حمایت های بیشتری از بانوان شود یقینا شاهد موفقیت های بیشتری از آن ها خواهیم بود. 

وی بیان داشت: چندی پیش دختران نایبند بندرعباس با کسب یک عنوان قهرمانی و یک مقام سومی در مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان خوش درخشیدند و این کار کوچکی نبود ونشان از استعدادهای خوب هندبال در استان هرمزگان می باشد.

قاسمی اظهار داشت: هندبال بانوان شهرستان بندرعباس یک حرکت جدی شروع کرده است و با انتخاب نایب رئیس بانوان شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود. 

عباس شاهی رئیس کمیته داوران هیات هندبال استان و عضو هییت مدیره باشگاه نایبند بندرعباس گفت: داوران برای این که در کشور موفق باشند باید با هیات همکاری داشته باشند واگر به امید این که یک مدرکی گرفته اند و داور شده اند خیلی موفق نخواهند شد.

وی بیان داشت: با هماهنگی که رئیس هیات هندبال استان داشته است چندین کلاس داوری در استان برگزار شده است و برای بانوان علاقمند به داوری هم کلاس های خواهیم داشت. عباس شاهی گفت: داورانی که می‌خواهند درجه ملی بگیرند باید حتما زبان انگلیسی را فرا بگیرند در غیر این صورت نمی‌توانند از پس این کلاس   بر آیند.

حسن آئین جمشید رئیس هیات هندبال استان هرمزگان هم گفت: هیات هندبال استان موفق شده جایگاه خودش را در کشور پیدا کند و امروز نام هندبال هرمزگان برای سایر استان ها غریبه نیست .

وی بیان داشت: هندبال استان هرمزگان دیگر زنگ تفریح برای سایر استان ها نیست و طی این چند سال چندین مقام کسب کرده ایم که آخرین آن قهرمانی در هندبال ساحلی بانوان در اصفهان می باشد.

آیین جمشید گفت: همان گونه که بنده در جلسات هیات شهرستان بندرعباس شرکت می کنم و همیشه هم این جلسات پربار بوده است انتظار می رود سایر هیات های هندبال شهرستان بندرعباس هم به خودشان بیایند. وظیفه هیات هندبال استان این است که تمام اعضای آن به شهرستان ها بروند و فعالیت های آن ها را از نزدیک ببینند و هرجا که نیاز است کمک شان کنیم زیرا بر این اعتقاد هستم که هندبالیست های شهرستان هم باید سهمی از هیات هندبال استان ببرند . باید به آن ها امکانات داده شو د ودر دادن امکانات فقط بندرعباس را نبینیم.

وی از بانوان هندبالیست خواست تا  رئیس هیات هندبال استان را به عنوان یک خدمتگزار ببینند نه این که به چشم رئیس  نگاه کنند و نتوانند درخواست های خودشان را بیان کنند. هر وقت من رئیس هیات در کنار هندبالیست ها  باشم یقینا موفقیت های بیشتری به دست می‌آید و هر وقت دو دستی به میز ریاست  بچسپم  آن روز ، روز مرگ هندبال استان  خواهد بود.  حسن آیین جمشید از بانوان خواست : برنامه های خوبی تدارک ببینند تا ما آن ها را اجرایی کنیم. اگر شما برنامه نداشته باشید ما هم نمی توانیم برای شما برنامه ای داشته باشیم . رئیس هیات هندبال استان هرمزگان گفت: افتخار هیات هندبال استان هرمزگان این است که در هندبال ساحلی کشور سرآمد و پیش‌قدم  بوده و بسیار خوشحالم که تاکنون سه دوره هندبال ساحلی کشور در بندرعباس برگزار شده است و اگر هندبال ساحلی ایران در کشور جایگاه هشتم را دارد تلاش هیات هندبال استان بوده که این مسابقات را در ایران بنا گذاشت. وی بیان داشت: در ورزش هندبال استان نیروهای توانمند زیادی وجود دارد و تنها کافی است که خودشان را باور داشته باشند تا در کشور موفق باشند.

آیین جمشید اظهارداشت:زیرساخت های بسیار خوبی در هرمزگان برای هندبال ساحلی داریم و به همین خاطر فدراسیون اعتماد کامل به هیات هندبال استان دارد و میزبانی مسابقات مختلف را به ما می دهد. پس حالا که فدراسیون ما را باور دارد خودمان هم  باید خودمان را باور کنیم تا هندبال ساحلی هرمزگان به قطب هندبال ساحلی کشور در آید هرچند که بنده اعتقاد دارم در حال حاضر این اتفاق افتاده است. وی گفت: هر میزبانی که هیات هندبال استان گرفته است با بهترین نحو برگزار شده است. بهترین خوابگاه ها را گرفته ایم و اصلا اجازه نداده ایم که به داوران یا نماینده فدراسیون و حتی تیم های مهمان بد بگذرد.

رئیس هیات هندبال استان هرمزگان اظهار داشت: هندبال ساحلی  سا ل 1380 در ایران استارت خورد واز آن تاریخ بنده این رشته ورزشی را عین بچه خودم  دانستم و برایش تلاش کردم  و اکنون این رشته به بانوان هم ورود کرده وباید مثل آقایان پیشرفت کند و قهرمانی تیم هندبال دختران نایبند در چند روز گذشته اتفاقی نبوده بلکه با یک برنامه ریزی و تلاش مربیان و بازیکنان این تیم  اتفاق افتاده است. پس بانوان هرمزگان این توانمندی را دارند که به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند و هیات هندبال استان با تمام توان از آن حمایت خواهد کرد. 

حسن آیین جمشید گفت: با فدراسیون هندبال رابطه بسیار خوبی داریم و تاکنون هر درخواستی از آن ها داشته ایم بر آورد شده است پس باید از این فرصت کمال بهره را برد و هندبال استان را به کشور بیشتر بشناسانیم .

رئییس هیات هندبال استان یک خبر خوب هم داشت و گفت: با رایزنی های که با معاون  وزیر ورزش انجام دادیم وحمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان ازسال آینده  هندبال ساحلی  هم در جام روز ملی خلیج فارس  خواهد بود . 

وی بیان داشت : هندبال ساحلی روز ملی خلیج فارس را برای سال آینده در سطح بین المللی با حضور دو تیم خارجی در بخش آقایان و در بخش بانوان هم با حضور چند تیم داخلی در یکی از جزایر استان برگزار خواهیم کرد. 

در پایان این جلسه طی حکمی از سوی رئیس هیات هندبال شهرستان بندرعباس سمانه سالاری به عنوان نایب رئیس هیات هندبال بانوان منصوب شد.  همچنین در این جلسه از خانم ها مهر انگیز زاهدی و معصومه جهانگیری مربیان تیم نوجوانان هندبال نایبند به خاطر قهرمانی در مسابقات استان از سوی باشگاه نایبند تقدیر به عمل آمد. 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها