شهرداری بندرعباس آخرین بازی خانگی را برد



تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس    شهرداری سمنان را با شکست روانه خانه‌اش کرد.
 در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور  تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه ساحلی غدیر به مصاف تیم شهرداری سمنان رفت.
دوازده دقیقه اول این دیدار را شهرداری بندرعباس  با تک گل فاروق پسنده با برتری به پایان برد.
با شروع دوازده دقیقه دوم سجاد عبدالله پور بازی را دو بر صفر کرد. در ادامه تیم سمنانی موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند و با همین نتیجه این نیمه  دو بریک به سود شهرداری به پایان رسید.
در دوازده دقیقه سوم شهرداری ضمن این که به دنبال اداره کردن بازی و حفظ نتیجه بود  نیم نگاهی هم به روی دروازه حریف داشت و سجاد عبدالله پور با یک ضربه زیبا بازی را سه بریک کرد . این بازی در پایان با نتیجه سه بریک به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید تا نماینده هرمزگان در آخرین بازی خانگی  این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور سه امتیاز بارزش بگیرد و با این پیروزی ۲۶ امتیازی شود ودر مکان ششم جدول رده بندی باقی بماند.
در سایر دیدارهای  هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شهریار ساری پنج بر چهار ایفا اردکان را شکست داد‌. شهدا چلیچه سه بریک به  دریانوردان بوشهر باخت.  پارس جنوبی پنج بر یک ملوان بندرگز   را درهم شکست.  گلساپوش‌یزد به دلیل عدم حضور تیم موج‌سواران سه بر صفر برنده شد.  جهان نژادیان آبادان شش بر یک  شاهین خزر رودسر را گلباران کرد.‌در یک هفته مانده به پایان این رقابت ها  ملوان بندرگز و شهدا چلیچه به لیگ یک سقوط کردند و تکلیف تیم قهرمان به هفته  آخر کشیده شد.  البته مقام سوم ایفا اردکان هم در این رقابت ها قطعی شد.
 مربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس:
اولویت نخست مان استفاده از نیروهای بومی در فصل آینده است
مربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: باید از سه تا چهارماه پیش از شروع مسابقات تمرینات خود را برای حضوری پرقدرت در فصل آینده آغاز کنیم.
حسین زرنگار  افزود: نمایش خوبی را در آخرین دیدار خانگی خود در این فصل از خود به‌جای گذاشتیم و با نتیجه خوبی بازی را به پایان رساندیم.وی با بیان این که امیدوارم با همین روحیه در هفته پایانی در شاهین خزر رودسر به میدان برویم، تصریح کرد: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و گرچه موقعیت‌های فراوانی داشتیم اما خوشحالم که نتیجه لازم را کسب کردیم.زرنگار با اشاره به این که امیدوارم پس از اتمام مسابقات به‌سرعت برنامه فصل آینده را مشخص کنیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت مدیران باشگاه در این فصل توانستیم شرایط بهتری نسبت به فصول گذشته سپری کنیم.
وی ادامه داد: باید از سه تا چهارماه پیش از شروع مسابقات تمرینات خود را برای حضوری پرقدرت در فصل آینده آغاز کنیم.
مربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در پایان گفت: اولویت نخست شهرداری بندرعباس همواره استفاده از نیروهای بومی و رفتن روی سکو در فصل آینده خواهد بود.
 سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان:
هنوز تکلیف حامی مالی‌مان در فصل آینده مشخص نیست
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان گفت: با شرایط سختی تیم را در نیم‌فصل تحویل گرفتیم و توانستیم خود را به میانه‌های جدول برسانیم. مهدی خوش‌اقبال افزود: با توجه به این که تنها با هفت بازیکن راهی بندرعباس شده بودیم و شرایط خوبی از لحاظ نفرات نداشتیم اما بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.وی با بیان این که تماشاگران از دیدن این دیدار لذت بردند، تصریح کرد: ای‌کاش کمی داوری بهتر بود تا کیفیت بهتری از این دیدار شاهد بودیم و داوران با سوت‌های خود تمرکز هر دو تیم را بهم ریختند.سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان با اشاره به این که هفته آینده با نماینده ساری آخرین دیدار این فصل را انجام خواهیم داد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم برابر نماینده ساری عملکرد خوبی از خود برجای بگذاریم.
وی با بیان اینکه از جایگاه هشتمی خود در جدول رده‌بندی رضایت داریم، اضافه کرد: با شرایط سختی تیم را در نیم‌فصل تحویل گرفتم و توانستیم خود را به میانه‌های جدول برسانیم.
خوش‌اقبال در پایان گفت: امیدوارم حامیان مالی هر دو تیم باقی بمانند و هنوز تکلیف حامی مالی‌مان در فصل آینده مشخص نیست.
 آمار هفته بیست و یکم :
بازی انجام شده: ۶ بازی
تعداد پیروزی مستقیم: ۶
تعداد پیروزی وقت اضافه: صفر
تعداد پیروزی ضربات پنالتی: صفر
پیروزی میزبانان: ۵ پیروزی
پیروزی مهمانان: ۱ پیروزی
گل های رد و بدل شده: ۳۲ گل
گل های میزبانان: ۲۳ گل
گل های مهمانان: ۹ گل
میانگین گل زده در هر دیدار: ۵/۵ گل
مهمان پیروز:
دریانوردان بوشهر
میزبان ناکام:
شهدا چلیچه
پرگل ترین بازی: ۹ گل
شهریار ساری ۵ - ۴ ایفا اردکان
ڪکم گل ترین بازی: ۴ گل
شهدا چلیچه ۱ - ۳ دریانوردان بوشهر
شهرداری بندرعباس ۳ - ۱ شهرداری سمنان
هت تریک :
محمد علی نظرزاده (پارس جنوبی)
محمود علیجانی (شهریار ساری)
 ترین های هفته بیست و یکم :
بهترین خط حمله:
( ۶ گل زده)
شهید جهان نژادیان آبادان
بهترین خط دفاع:
( یک گل خورده)
پارس جنوبی
شهرداری بندرعباس
دریانوردان بوشهر
ضعیف ترین خط حمله:
(یک گل زده)
ملوان بندرگز
شهدا چلیچه
شهرداری سمنان
ضعیف ترین خط دفاع:
( ۶ گل خورده)
شاهین خزر رودسر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها