اهدا 12 هزاربسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند هرمزگان



۱۲هزار بسته تحصیلی درقالب پویش «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» تهیه و بین دانش آموزان نیازمند وتحت پوشش کمیته امداد هرمزگان توزیع شده است.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، امسال جشن عاطفه‌ها به صورت پویش مردمی درآمده تا مردم و خیران بتوانند فرصت بیشتری برای کمک به قشر دانش آموز نیازمند داشته باشند.

مرحله نخست پویش «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» هفتم وهشتم شهریورماه جاری درسطح شهر ومصلی‌های نمازجمعه هرمزگان برگزار شد و مرحله دوم آن نیز دهم مهرماه امسال در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: دانش آموزان در قالب این پویش هدایای نقدی وغیرنقدی خود را برای تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند درمدارس سطح استان اهدا خواهند کرد.

علی الهیاری عصرشنبه در نشست با مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان افزود: درراستای اجرای این طرح۲۵۰ هزار پاکت باهدف فرهنگ‌سازی و دریافت هدایای دانش‌آموزان در مدارس سطح استان هرمزگان توزیع شده است.

 

وی بیان داشت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده درهر مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه یا مدارس مناطق کم برخوردار ومحروم توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: اگر بتوانیم کمک‌های خُرد دانش آموزان را تجمیع کنیم باتوجه به حجم مشارکت خانواده‌ها وخیران می‌توان شاهد ارائه خدمات اثربخش وماندگاری در راستای بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان نیازمند بود.

الهیاری اظهارامیدواری کرد: با مدیریت صحیح و توزیع عادلانه کمک‌های جمع‌آوری‌شده در این پویش درسال ۹۸ بتوانیم اعلام کنیم که در استان هرمزگان هیچ دانش‌آموزی به علت فقر ترک تحصیل‌نکرده است.

 

کمک به همنوع حس انسان دوستی را در دانش آموزان تقویت می‌کند
مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان نیز گفت: پویش با رنگ مهر رویایی را بسازیم در راستای کمک به همنوع است که حس انسان‌دوستی را در دانش آموزان تقویت می‌کند.

موسی دادی زاده افزود: برگزاری پویش تربیت عاطفی، ایجاد حس نیکوکاری و نوع‌دوستی در دانش آموزان از دیگر اهداف این پویش است که بتوانند به‌صورت عملی، کمک به هم نوع خود را آموزش ببیند.

 

وی اظهارداشت: تمام مدارس هرمزگان، همگام با سراسر کشور آماده برگزاری این پویش در دهم مهر و دریافت هدایایی دانش آموزان نیکوکار این استان هستند.

بیش از ۴۰ هزار دانش آموز نیازمند درهرمزگان وجود دارد که ۲۱ هزار و ۴۰۰ نفر زیرپوشش کمیته امداد استان هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها