سلطانی‌زاده: از فدراسیون تنها یک مجوز می‌خواهیم، همان را هم نمی‌دهند!



تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس به دلیل عدم کسب مجوز از سوی شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان جواز حضور در به تورنمنت باشگاهی فوتبال ساحلی با عنوان (World Winners Cup) در آنالیا ترکیه را از دست داد.

به گزارش صبح  ساحل درحالی‌که ۲۷ خردادماه سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس خبر از اعزام این تیم به مسابقات بین‌المللی ترکیه داده بود که همه‌چیز را منوط به مجوز وزارت کشور دانسته بود خبرنگار ایسنا روز گذشته مطلع شد این مجوز از سوی فدراسیون فوتبال صادر نشده و بانوان ساحلی باز هرمزگانی که بیش از شش ماه در اردوهای فشرده حضور داشتند باید قید حضور در این مسابقات را بزنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: متأسفانه به دلیل برخی مسائل با اعزام تیم بانوان فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس به تورنمنت باشگاهی فوتبال ساحلی با عنوان (World Winners Cup) در ترکیه موافقت نشد.

الیاس محسنی افزود: برای پیگیری این موضوع با تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز تماس گرفتیم و حتی از طریق نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: عنوان کردیم که تیم بانوان فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس چهار دوره قهرمان لیگ کشور بوده و برای مسابقات آماده است و تمام هزینه اعزام را تأمین می‌کنیم اما بازهم موافقت نشد.

محسنی تصریح کرد: دلیل موجهی به ما ارائه ندادند و تنها گفتند به دلایل مناسب نبودن فضای ورزشگاه ترکیه‌ای برای ورزش بانوان مسابقات در آن برگزار می‌شود امکان موافقت با اعزام این تیم به مسابقات نیست.

سرمربی تیم بانوان فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس نیز در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: ماه‌ها بازیکنان تیم تمرین‌ها را به‌صورت انفرادی و گروهی انجام می‌دادند و برای مسابقات کاملاً آماده بودند، به فدراسیون نیز اعلام آمادگی کرده و گفته بودیم که تنها منتظر خبر آن‌ها هستیم.

حمیده سلطانی زاده خاطرنشان کرد: متأسفانه فدراسیون در این مدت دست‌دست می‌کرد و جواب صریحی به ما نمی‌داد، مدام به وزارتخانه و فدراسیون فوتبال نامه می‌زدیم و پیگیری می‌کردیم و نهایتاً با ما تماس گرفتند و گفتند با اعزام تیم موافقت نشده است.

وی ادامه داد: البته مشخص نبود که وزارتخانه موافقت نکرده یا فدراسیون فوتبال؛ به ما گفتند با آقای تاج صحبت کنید، شهردار بندرعباس به همراه آقای جهانبخش(معاونش) در تهران این موضوع را پیگیری می‌کردند و با مسئولان فدراسیون صحبت‌هایی داشتند؛ البته بنده با افرادی در فدراسیون صحبت کردم و گفتند بعید است با آقای تاج صحبت شده باشد، اگر شده بود موافقت می‌کردند و من هنوز نمی‌دانم اشکال از کجا بوده است!

مربی تیم بانوان فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس بیان کرد: وقتی تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان را به مسابقات برون‌مرزی اعزام نکردند باید می‌فهمیدیم تیم‌های باشگاهی نیز اعزام نمی‌شوند، علت این مخالفت را دقیق نمی‌دانم و گویا مشکل از فضای برگزاری مسابقات است.

سلطانی زاده اظهار کرد: ابتدا قرار بود یک تیم باشگاهی آقایان و یک تیم بانوان به مسابقات اعزام شوند اما بعد با اعزام دو تیم آقایان موافقت شد؛ متأسفانه تیم‌های باشگاهی فوتبال ساحلی بانوان وضعیت خوبی ندارند و به باشگاهی که خودش هزینه اعزامش به مسابقات برون‌مرزی را می‌دهد و از فدراسیون تنها یک مجوز می‌خواهد، همان را هم نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: متأسفانه با این اتفاق همه بازیکنان تیم بی‌انگیزه شدند، خود بنده که این‌همه سال فوتبال ساحلی کار کردم آن‌قدر که به "سلطان ساحل" معروفم، آن‌قدر بی‌انگیزه شدم که دلم می‌خواهد فوتبال ساحلی را ببوسم و کنار بگذارم.

سلطانی زاده بیان کرد: وقتی تیم ملی نداریم و تیم‌های باشگاهی را به مسابقات برون‌مرزی نمی‌فرستند چرا اصلاً باید مسابقات کشوری برگزار شود؟ وقتی تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان به مسابقات برون‌مرزی اعزام می‌شوند، چرا تیم فوتبال ساحلی اعزام نمی‌شود؟

این در حالی است که پیگیری خبرنگار ایسنا برای کسب اطلاع از مسئولان فدراسیون و پریا شهریاری، رئیس کمیته فوتبال ساحلی، علی‌رغم تماس‌های مکرر بی‌پاسخ ماند.

هرچند وی پیش‌ازاین در سایت فدراسیون فوتبال بدون اشاره به ذکر نام تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس، گفته بود: هزینه بلیت رفت‌وبرگشت، هزینه حمل‌ونقل درون‌شهری، هزینه اسکان و هزینه تغذیه همگی بر عهده خود تیم‌ها است. با این حال ۶ تیم برای حضور در تورنمنت به کمیته فوتبال ساحلی درخواست دادند که ما هم اسامی این تیم‌ها را به از سوی شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان اعلام کردیم.

وی بازهم بدون ذکر نامی از تیم بانوان شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: با توجه به محدودیت تعداد تیم اعزامی و انصراف تیم پارس جنوبی که پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است، برای استان‌های گیلان و یزد که از سابقه زیاد و نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برخوردار هستند، به هرکدام یک سهمیه دادیم تا در صورت تمایل به این تورنمنت اعزام شوند.

به گزارش ایسنا، حال باید منتظر ماند که ارکان فدراسیون فوتبال در پاسخ به چرایی عدم اعزام تیم شهرداری بندرعباس حاضر به پاسخگویی خواهند بود یا خیر؟!

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها