مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد:

تجلیل از مــدال آوران المپیاد استعدادهای برتر ورزشی



سومین گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها به ریاست امیاری مدیرکل ورزش وجوانان و با حضور خواستارفرماندار بندرخمیر وسایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بندرخمیر برگزار شد.


محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان در سومین گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در بندرخمیر اظهارداشت: در شش ماهه دوم سال آب و‌ هوای بسیار خوبی در استان وجود دارد و روسای ادارات باید با برنامه ریزی دقیق وبه منظور معرفی و شناساندن استان هرمزگان از ظرفیت ورزش و برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی به شکل مناسبی استفاده کنند  تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، نیز موفق عمل کنیم .


وی با اشاره به این که المپیادهای ورزشی یکی از الویت های مهم اداره کل ورزش و جوانان  است ادامه داد: ورزشکاران استان در رشته های مختلف ورزشی به دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اعزام شدند و ۳۸ مدال های رنگارنگ کسب نمودند و در مقام ۲۱  کشوری قرار گرفتند که در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است و امیدوارم در سومین دوره المپیاد بتوانیم پررنگ تر ظاهرشویم.


امیاری خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان در خصوص برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشوراظهارکرد: از هم اکنون باید با برنامه‌ریزهای لازم در جهت حضور پررنگ‌تر و تاثیرگذار درسومین دوره المپیاد را در شهرستانهای استان در سال اینده داشته باشیدزیرا باید جایگاه خوبی را نسبت به امسال کسب نماییم.


مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: به زودی از قهرمانان،مربیان، داوران، سرپرستان، هیات های ورزشی استان که در اولین ودومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشورمقام کسب نموده اند طی آیینی تجلیل به عمل خواهدآمد.


میرهاشم خواستار فرماندار خمیر در این جلسه اظهار کرد:ورزش یکی از اولویت های اصلی در کشور به شمار می رود که به دلیل درگیر بودن بخش زیادی از مردم لازم است به این مهم توجه شود. وی ادامه داد:شهرستان بندرخمیر در بخش ورزش یکی از شهرستان های مستعد استان هرمزگان می باشد و باید سهم اعتبارات و بودجه این حوزه متناسب با توان و ظرفیت‌های شهرستان باشد.خواستار در ادامه یکی از مهمترین مشکلات شهرستان خمیر در بخش ورزشی را نبود خوابگاه برای استقبال از ورزشکاران یا تیم های غیربومی عنوان کرد و گفت:با توجه به میزبانی شهرستان خمیر در رشته های مختلف ، مشکلات عمده ای در این عرصه وجود دارد که در خور ورزشکاران نیست و امیدوارم با درایت مدیرکل محترم ساخت خوابگاه ورزشکاران در شهرستان بندرخمیر انجام شود.


وی در ادامه به ظرفیت های سواحل شهرستان بندرخمیر اشاره کرد و یادآور شد:بندرخمیر در حوزه ساحل و دریا دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش‌های آبی استفاده کرد.


فرماندار بندرخمیر از همت بلند دولت برای خدمات رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش تقدیر کرد و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه مجموعه خودشان خدمات خوبی را برای مردمان منطقه انجام داده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.


همچنین در ادامه ، امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان و هیئت همراه ضمن غباروبی گلزار شهدای بندرخمیر سپس دیدار با دو خانواده شهید علی اکبر و حسین لشتغانی‌پور داشتند اند و به همراه خواستار فرماندار بندرخمیر از مجموعه ورزشی بندرپل این شهرستان بازدید نمودند.امیاری در بازدید از پروژه چمن مصنوعی بندرپل گفت:خوشبختانه مراحل نصب چمن مصنوعی در این مجموعه در حال انجام است و امیدواریم ظرف مدت یک ماه آینده این پروژه به اتمام برسد.خواستار در جریان این بازدید افزود:داشتن امکانات با کیفیت و تجهیزات مناسب از آرزوهای دیرینه مردم بندرپل بوده که خوشبختانه این امر در حال تحقق می باشد.


با حضور فرماندار قشم برگزار شد
نشست هم اندیشی مسئولین ورزش بانوان


نشست هم اندیشی مسئولین ورزش بانوان شهرستان ها و نایب رئیس هیات های ورزشی استان به میزبانی قشم با حضور امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان،خانم یگانه مدیرکل بانوان و امورخانواده استانداری،نصری فرماندار قشم و جمعی از مسئولین محلی در مرکز سالن بین المللی رشد شهرستان قشم برگزار شد.


علیرضا نصری فرماندار قشم در این جلسه اظهارداشت: دوران دفاع مقدس دوران غرور آفرین و تاریخ سازی برای ایران اسلامی را دربرداشت. وی افزود: هفته دفاع مقدس هفته‌ای است که جایگاه بانوان نقش اش دراین هفته بی بدیل و ماندگاراست و زنان جامعه ما با تاسی از حضرت زینب(س) در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدندو نقش غرور آفرین و بسیار مثبت و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشتند.درادامه یگانه مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری در این نشست بیان داشت: برای اینکه مطالعه کردن برای خانواده‌ها و زنان دارای اهمیت شود باید ایجاد فضا و کیوسک های شهرداری برای مطالعه در سطح استان جزء اولویت های شهری قرار گیرد.


وی افزود: با توجه  به این که در شش ماهه دوم سال آب و هوای بسیار خوبی در استان وجود داردباید با برنامه ریزی دقیق وبه منظور معرفی و شناساندن استان هرمزگان و رقم زدن خاطرات خوب برای ورزش‌دوستان باید از ظرفیت ورزش و برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی به شکل مناسبی استفاده شود تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، نیز موفق عمل کرد.


یگانه ادامه داد: با توجه به کمبودها و مشکلات در استان در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان های استان در شرق و غرب ،شمال و مرکز فعالیت چشمگیری را انجام می دهند.


سالن های ورزشی شرق و غرب استان را تجهیز نماییم. وی همچنین با اشاره به افسردگی بانوان در جامعه اشاره نمود وگفت: باید برای این موضوع تدبیری اندیشه شود وتوسعه ورزش در بین بانوان استان در جای جای استان حتی دورافتاده ترین نقاط نیز که این یکی از عوامل مقابله با افسردگی است و می توان با ایجاد کلینیک های پزشکی در استان و برنامه های دیگر شادی و نشاط را در بین خانواده ها و جامعه فراهم نمود.محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان اظهارداشت: راهکارها و برنامه‌های جدیدی برای رشد و توسعه ورزش بانوان درنظر داریم.


مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان با تاکید به اهمیت ورزش همگانی افزود: همه مسئولین دست به دست هم داده ایم تا برای توسعه ورزش بخصوص ورزش همگانی برنامه های خوبی انجام دهیم وامیدواریم اتفاقات خوبی برای ورزش استان بیانجامد.


امیاری بیان داشت: استعدادهای خوبی دربین بانوان ورزشکاران در بخش ورزشهای انفرادی و تیمی وجود دارد و سعی کرده ایم در حدتوان هیئت های ورزشی را موردحمایت قراردهیم.مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: برنامه ریزی هاو چشم انداز خوبی برای  شش ماهه دوم در دو حوزه ورزش و جوانان انجام شده که باید وقت و انرژی بیشتری را در این مسیر بگذاریم و همه هیئت های ورزشی باید برنامه ریزی خوبی برای توسعه ورزش استان داشته باشند.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها