صالح محمدپور رئیس هیات تنیس روی میز شد



مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع هیات تنیس روی میز استان در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزارشد.
به گزارش صبح ساحل ، در این مجمع نادر سعیدی و صالح محمد پور دو کاندید ریاست هیات تنیس روی میز استان بودند که نادر سعیدی رئیس سابق از کاندیدای انصراف داد تا تنها یک نفر برای پست ریاست هیات تنیس روی میز نامزد باشد‌.
سعیدی رئیس سابق هیات تنیس روی میز گفت : در چهارسال که مسوولیت هیات بر عهده من بود تلاش کردم اول اتحاد و همدلی را در این ورزش رقم بزنم وبعد به برنامه های خود بپردازم .
وی بیان داشت: ایجاد تغییرات با خرد جمعی می تواند موجب شکوفایی در هر کاری باشد و به همین خاطر از نامزدی هیات تنیس روی میز کناره گیری می کنم و امیدوارم که رئیس جدید بتواند موفقیت های زیادی برای تنیس روی میز استان رقم بزند.
صالح محمد پور دیگر نامزد ریاست هیات تنیس روی میز گفت: به منظور توسعه کمی و کیفی تنیس روی میز سه هدف بسیار مهم در برنامه خود دارم که می توان به اجرای برنامه ها و متدهای آموزشی، تحت پوشش قرار دادن تمام ظرفیت ها در استان و افزایش جمعیت هیات تنیس روی میز اشاره کنم .
وی گفت: برای رسیدن به این اهداف محورهای زیادی مد نظر دارم که می توان به توسعه باشگاه ها، تقویت و ارتقای دانش مربیان ، آوردن مدرسان کار بلد به استان، توسعه و زیر ساخت های خانه تنیس روی میز ، بهره گیری از ظرفیت های موجود در تنیس روی میز و برنامه های خاص فرهنگی و اخلاقی اشاره کرد.
در پایان‌این مجمع انتخاباتی صالح محمد پور با کسب ۱۵ رای از شانزده رای به عنوان رئیس چهارساله هیات تنیس روی میز استان انتخاب شد.

 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها