سعیدی رفت، محمدپور آمد/دبیر جای رییس را گرفت



به گزارش صبح ساحل،به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در حالی این مجمع برگزار شد که دو کاندید برای سمت ریاست هیات ثبت نام کرده بودند.

در این مجمع که با حضور قارداشی ریاست فدراسیون تنیس روی میز، امیاری مدیر کل ورزش و جوانان و اعضا مجمع حضور داشتند قبل از رای گیری نادر سعیدی ریاست چهار دوره گذشته از ادامه انتخابات انصراف داد تا محمد پور تنها کاندیدای این مجمع باقی بماند.

محمد پور هم ضمن اعلام برنامه های خود برای اعضا مجمع قبل از رای گیری توانست نظر آنان را جلب و با 15 رأی از 16 رأی مجمع برای چهار سال بر کرسی ریاست هیات تنیس روی میز استان تکیه بزند.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان این مجمع ضمن تبریک انتخاب محمد پور به ریاست هیات تنیس روی میز اظهار داشت: امیدوارم با برنامه ریزی درست و شناسایی ظرفیت‌های این رشته در استان شاهد موفقیت‌های بیشتر در تنیس استان باشیم.

محمود رضا امیاری با بیان اینکه از عملکرد چهارساله این هیات تقدیر و تشکر می کنم افزود: محمد پور هم از افراد جوان و توانمندی است که مجمع رای به ریاست وی داده اند و امیدوارم شاهد موفقیت‌های بیش از پیش این رشته در استان و کشور باشیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور هم ضمن تقدیر از اعضا مجمع و عملکرد چهارساله گذشته سعیدی گفت: هر چند مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور است اما با حمایت‌هایی که فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان از آقای محمد پور انجام خواهند داد شاهد موفقیت‌های بیشتر این رشته در استان خواهیم بود.

قارداشی با بیان اینکه خودم را یک هرمزگانی میدانم و سال‌ها حضور در استان باعث شده نگاه ویژه ای به این استان داشته باشم، افزود: نیروی جوانی و انگیزه باعث خواهد شد این هیات با برنامه‌های محمد پور و حمایت‌های اعضا روزهای خوبی را سپری کند.

در پایان از با اهدا لوح تقدیر از زحمات چهارساله سعیدی توسط رییس فدراسیون تقدیر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها