FATF سلطه محض دشمن بر کشور است



عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه لوایحی همچون FATF پنجره‌ای برای نفوذ دشمنان است، گفت: داستان ما و آمریکا در جهاد خلاصه می‌شود.

به گزارش صبح ساحل ، سید احمد خاتمی شامگاه دیروز در مراسم افتتاح مسجد امام رضا(ع) جزیره کیش اظهار داشت: هویت دینی یک شهر با مسجد شکل می گیرد و من از مسوولان جزیره که در این مسیر تلاش کرده اند تقدیر می کنم.

وی با اشاره به اینکه صحبت هایی که می کنم نه مختص این مراسم و مسوولان کیش است بلکه می خواهم حرف هایی که می یزنم به مسوولان کشور برسد، افزود: کیش جزئی از ایران اسلامی است اما برخی در گذشته و امروز بدشان نمی آید رنگ دینی جزیره را کم کنند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: ساخت مساجد در کیش مقابله عملی با این طرز تفکر نادرست است و متدینین بومی و مهاجر جزیره پاسدار هویت دینی این جزیره هستند.

وی تصریح کرد: هم در جشن ها و هم در مراسم عزاداری کیش حاضر شده‌ام و به وضوح دیدم که جلوه های این شعائر دینی در این جزیره چیزی کمتر از دیگر شهرهای کشور ندارد.

خاتمی افزود: از صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم انتظار می رود که این جلوه های دینی کیش را به مردم کشور نشان دهد که این حرکت خود بازدارنده بوده و با کسانی که می خواهند کیش را غیر از ایران اسلامی نشان دهند مقابله عملی است.

امام جمعه موقت تهران یاد خداوند در زندگی، زیست متدینانه، تقید به حجاب و عفاف، عزت و ذلت ناپذیری، استکبار ستیزی، ولایت مداری، عشق به شهادت و امید به خداوند در شرایط مختلف زندگی از معیارهایی مقولیت عزاداری درپیشگاه الهی برشمرد.

وی افزود: عزت، ایستادگی در برابر استکبار است و براساس سیاست های کلان نظام برگرفته از قانون اساسی ما هرگز سیاست مذاکره با آمریکا را نخواهیم پذیرفت و قصه های ما و آمریکا در جهاد خلاصه شده و مانند نماز و روزه ادامه دار بوده و رفراندم پذیر نبوده، نیست و نخواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه لایحه FATF سلطه محض دشمن بر کشور است، ادامه داد: با تصویب این لایحه دشمنان باید در تمام دخل وخرج ما نظر بدهند و در کارهایی که به آن ها هیچ ربطی ندارد فضولی کنند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری افزود: خوشبختانه این لایحه توسط شورای نگهبان به دلیل ایرادات ۲۲ گانه‌ای که بر آن مترتب بود رد شد.

وی با تاکید بر اینکه این لوایح پنجره ای برای ورود دشمنان است، خاطرنشان کرد: رنگ عاشورایی می طلبد که ملت ایران زیر بار ذلت دشمنان و بیگانگان نروند و نخواهند رفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها