نباید در حق شهروندان اجحافی صورت گیرد/به دنبال اتخاذ سهمیه قایق های صیادی و تفریحی هستیم



به گزارش صبح ساحل ، عزیز اله کناری با بیان اینکه در طول چهل سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره دشمنان به فکر ضربه زدن به شیوه‌های مختلف به این دستاورد عظیم کشورمان بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه چون انقلاب اسلامی ایران مردمی و پشتوانه آن ملت بود هیچ‌گاه این آرزو دشمنان محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه پس از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین، دشمنان به فکر بهره‌برداری سیاسی به نفع خود بودند، اضافه کرد: دشمنان با نقشه‌های از پیش تعیین‌شده از هر نوع اعتراض مردمی و صنفی با استفاده از ابزار خارجی و داخلی به دنبال سوءاستفاده هستند.

کناری عنوان کرد: ملت ولایتمدار به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور در اجتماعات عظیم به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند که هرچند مشکلات و سختی‌ها باشد اما اصل نظام جمهوری اسلامی خط قرمز آحاد ملت ایران است.

وی ادامه داد: مهمترین دستاورد حضور باشکوه مردم در راهپیمایی حفظ اقتدار و امنیت کشور، تو دهنی به دشمنان و مانع از تعبیر شدن خواب دشمنان بوده است.

فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه مردم فهیم استان هرمزگان با دید دریایی و دیدگاه وسیع و درک درست تشخیص دادند که تصمیم سران قوا کارشناسی و پشتوانه علمی دارد، اظهار کرد: وحدت و همدلی در استان هرمزگان در کشورمان ممتاز و برجسته است و همین موضوع سبب حرکت رو به توسعه استان هرمزگان شده است.

کناری در خصوص نحوه نظارت بر بازار پس از نرخ‌گذاری جدید بنزین، تصریح کرد: از همان لحظات اولیه‌ای که موضوع اصلاح قیمت بنزین اعلام شد، کارگروه‌های ذی‌ربط در تمامی ابعاد تشکیل و تصمیمات لازم در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه نباید در حق شهروندان اجحافی صورت گیرد و شاهد گرانی باشیم، خاطرنشان کرد: بخش‌هایی که سوخت بنزین مصرف می‌کردند و به هر نحوی در طرح جدید دیده نشده، در تلاش هستیم که با جمع‌بندی‌های صورت گرفته این گروه‌ها همچون قایق‌های صیادی و تفریحی، مسافربرهای شخصی و سرویس مدارس شناسایی‌شده و به‌زودی اصلاحات لازم صورت می‌گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها