دولت سهمیه بنزین مناسبی برای قایق داران، کشاورزان و دامداران تخصیص دهد



به گزارش صبح ساحل ، حسین هاشمی تختی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم هرمزگان روحیه‌ای انقلابی با بصیرتی انقلابی دارند و از این بابت خدا را شاکر هستم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گروه‌ها، اقوام و مذاهب مختلفی در استان هرمزگان حضور دارند با بصیرت انقلابی خود همیشه توانسته‌اند دشمن‌شناسی خوبی داشته باشند به همین دلیل ضمن همراهی و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از دولت، علی‌رغم نگرانی‌ها و دلخوری‌هایی که از افزایش قیمت بنزین داشتند اما پشت انقلاب و نظامشان ایستاند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم هرمزگان هم آرامش استان را حفظ کردند و هم افرادی که از دشمن و استکبار خط می‌گیرند و اشراری که برخی استان‌ها را به آشوب کشاندند را محکوم کردند.

هاشمی تختی ضمن قدردانی از آرامش مردم هرمزگان پس از افزایش قیمت بنزین و حضورشان درصحنه و محکوم کردن حرکت‌های مذبوحانه دشمن، عنوان کرد: در هفته‌ای که گذشت در صحن علنی مجلس نطقی داشتم و از دولت درخواست کردم حتماً برای قایق داران، کشاورزان و دامداران سهمیه بنزین مشخص و مناسبی در نظر بگیرند تا مردم در این راستا استفاده لازم را داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها