تفاهم نامه هیات تنیس رو میز با معاونت آموزش و پرورش هرمزگان



به گزارش صبح ساحل، صالح محمدپور رئیس جدید هیات تنیس روی میز استان هرمزگان ، در نخستین اقدام خود پس از روی کار آمدن ، طی تفاهم ‌نامه ای رسمی با آموزش و پرورش استان ، محورهای استعدادیابی ، آموزش و همچنین بهره گیری از فضای ورزشی آموزشی مدارس را از اهم برنامه های خود قرار داده است .
محمدپور پس از تهیه پیش نویس تفاهم ‌نامه توسط کارشناسان معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش و هیات تنیس روی میز استان ، با حضور در دفتر علیرضا باقری معاونت تربیت بدنی وتفریحات سالم آموزش وپرورش و توافق نهایی در این زمینه ، رسما به تبادل تفاهم‌ نامه اقدام‌نمود .
این تفاهم‌نامه می تواند در نوع خود و در راستای توسعه تنیس روی میز با محور استعدادیابی قابل توجه باشد .
این تفاهم نامه امکان حضور رسمی مربیان استعدادیاب هیات استان در مدارس ابتدایی خصوصا پیش دبستانی و کلاس اولی ها را فراهم می نماید ضمن این که هیات تنیس روی میز هرمزگان طبق این تفاهم ‌نامه متعهد گردیده فرآیند استعدادیابی و آموزش مستعدین منتخب را به مدت سه ماه و بصورت رایگان و با در اختیار قرار دادن راکت های آموزشی ، تقبل نماید.
از سوی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش هم امکان و مجوز رسمی حضور عوامل ومربیان هیات را در مدارس فراهم و سالن های ورزشی مدارس را در اختیار هیات تنیس روی میز قرار می دهد تا هیات نسبت به تجهیز این اماکن و استقرار مربیان اقدام‌نماید.
حضور معلمین ورزش با شرایط ویژه در کلاس های مربیگری و داوری و همچنین دوره های تربیت مربی‌استعدادیاب ، از دیگر محورهای تفاهم نامه فوق می‌باشد.
مقرر شد هیات تنیس روی میز استان در برگزاری مسابقات مختلف دانش آموزی در نواحی مختلف آموزش و پرورش ، نهایت همکاری را در زمینه های سخت افزاری به عمل آورد‌.
از نکات جالب این تفاهم‌ نامه ، قابلیت اجرای آن در کلیه نواحی آموزش و پرورش استان و هیات های تنیس روی میز شهرستان های تابعه می باشد.
این اقدام‌‌ زیربنایی اگر در مسیر اجرا نیز با هماهنگی و برنامه ریزی مدون همراه باشد ، می تواند یکی از اقدامات اساسی در راستای آینده نگری تنیس روی‌میز هرمزگان و حتی الگویی رسمی برای کشور باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها