بیش‌از ۵۲۰ کیلوگرم تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف شد



فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش‌از ۵۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور در مرزهای این استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل،سردار محمد ملاشاهی روز چهارشنبه گفت: در راستای کنترل، حراست و مراقبت از مرزها، مبارزه بیامان با اشرار و قاچاقیان موادمخدر، معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به جهت پوشش و انسداد کامل نوار مرز، ماموران هنگ مرزی جکیگور از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به خاک کشور مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی قرار دادند.

وی بیان کرد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی سیستان و بلوچستان محورهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شد و با هماهنگی مقام قضایی چندین تیم پوششی و عملیاتی به منطقه مورد نظر اعزام و به اجرای هدفمند کمین و گشت‌زنی نامحسوس پرداختند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اشراف اطلاعاتی مرزداران تعداد ۲ دستگاه خودرو حامل موادمخدر شناسایی و جهت توقف خودروها اخطارهای لازم اعلام شد که به دلیل بی‌توجهی قاچاقچیان به اخطارهای مأموران، مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت آنان تیراندازی کردند.

وی افزود: سوداگران مرگ که عرصه را برخود تنگ دیدند پس از بجا گذاشتن محموله موادمخدر با استفاده از تاریکی هوا و وضعیت جغرافیایی منطقه از محل متواری و در این عملیات مرزداران غیور هنگ مرزی جکیگور موفق شدند ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو نیسان، مقدار ۵۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف کنند.

سردار ملاشاهی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان که یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی نیروی انتظامی در سال ۹۸  است از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و اجازه جولان و سرکشی به قانون شکنان و سودجویان را نخواهند داد.

منبع: ایرنا

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها