اداره های ثبت احوال سراسر هرمزگان روز انتخابات باز هستند



به گزارش صبح ساحل، داوید صادقی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار و آگاهی از کد ملی برای شرکت در انتخابات ضروری است و از همین رو نیز تمام شعبه های این اداره کل تا پایان زمان رأی گیری فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که شناسنامه و کارت ملی معتبر دارند نیازی به تعویض نیست و افراد بدون شناسنامه و کارت ملی باید به شعبه های ثبت احوال هرمزگان مراجعه کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: کارکنان اداره کل ثبت احوال هرمزگان در روز انتخابات همچون دیگر روزهای کاری فعال هستند تا در صورت بروز سوال، مشکل و ابهام در زمینه احراز هویت بتوانند پاسخگو باشند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هرمزگان همزمان با سراسر کشور فردا جممعه دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

جمعه دوم اسفندماه ۴۴ نامزد تایید صلاحیت شده در هرمزگان شامل ۲۵ نفر از حوزه انتخابیه حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و بوموسی، ۱۰ نفرحوزه غرب هرمزگان شامل بندرلنگه، بستک و پارسیان و ۹ نفر در حوزه شرق هرمزگان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد وارد عرصه رقابت برای پنج کرسی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می شوند.

هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی شامل، حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بوموسی سه نفر، حوزه شرق هرمزگان شامل، میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد یک نفر و درحوزه غرب این استان ازقبیل، بندرلنگه، بستک و پارسیان یک نفر است.

براساس سرشماری سال ۹۵ استان هرمزگان، یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد یک‌میلیون و۱۷۴هزار و۱۶۴ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که بر این اساس ۷۲هزار و ۴۰۲نفر رای اولی در هرمزگان نماینده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را انتخاب می‌کنند.

یکهزار و ۳۱۸ شعبه اخذ رای در مناطق مختلف شهری و روستایی هرمزگان در نظر گرفته شده که ۷۸۵شعبه ثابت و ۵۳۳ شعبه سیار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها