بانو هندبالیست هرمزگانی

اروند سورو یک تیم مردمی و دوست داشتنی است



فریبا خوران یکی از بانوان هندبالیستی است که هندبال استان هیچ وقت خدمات و تلاش های ایشان را برای هندبالیست فراموش نخواهد کرد.

به گزارش صبح ساحل، این بانو چه زمانی که خودش بازی می کرد چه اکنون که در کسوت مربیگری است برای علاقمندان به رشته هندبال هیچ وقت کوتاهی نکرده است.
برای آشنایی بیشتر با این بانو هندبالیست گفت و گوی با ایشان انجام داده ایم که شما را به خواندن آن دعوت می کنیم.
خودتان را به صورت کامل معرفی کنید؟
فریبا خوران هستم ، متولد سال ۱۳۵۰ بندر عباس محله قدیمی سورو
از کی هندبال را شروع کردید و با کدام تیم ؟
حدود ۱۵ ساله که هندبال را شروع کردم ودر این رشته فعالیت می کنم ‌. ابتدا خودم بازی می کردم که در این رشته تجربه زیادی از مربیان وبزرگان کسب کردم خودم مربیگری را شروع کردم و تیم اروند سورو را راه اندازی کردم .
هندبال بانوان چه جایگاهی در ورزش استان دارد؟
هندبال بانوان در هرمزگان به کمک وهمت مربیان فعال در سطح خوب وبالای قرار دارد و با کمی حمایت بیشتر یقینا به جایگاه بالاتری خواهد رسید.
به نظر شما هیات هندبال استان توانسته است خواسته بانوان هندبالیست را بر آورده نماید؟
تمام خواسته ها که نه ولی تا جایی که امکان داشته است مشکلات را برطرف کرده است‌ .
از افتخارات خودتان بگویید؟
افتخارات در دوران بازیکنی زیاد دارم اما بزرگترین افتخارم این است که اکنون مربی تیمی هستم که از باشگاه های هرمزگان است و اروند سورو یک تیم مردمی و دوست داشتنی است و من افتخار می کنم که هدایت این تیم را بر عهده دارم.
هندبال بانوان هرمزگان چه جایگاهی در هندبال بانوان کشور دارد؟
هندبال استان در جایگاه مناسبی قرار دارد و ورزشکاران این رشته توانسته اند مقاهای زیادومتفاوتی در مسابقات استانی وکشوری کسب نمایند.
هندبال بانوان در سطح مدارس استان چگونه است؟
همان گونه که هندبال در باشگاه های استان یک جایگاه خوبی پیدا کرده است در سطح مدارس هم داریم دخترانی که از استعدادهای خوبی برخوردار هستند و استعدادیابی در سطح کل مدارس استان وتشویق بچه های علاقمند به این ورزش گروه ای می تواند کمک وحمایت بزرگی برای هیات هندبال استان باشد.
برای پیشرفت هندبال بانوان چه پیشنهادی دارید؟
پیشنهاد می کنم که حمایت ها از هندبال بانوان مقطعی نباشد و این حمایت ها مداوم و پیوسته ادامه داشته باشد. شرکت در مسابقات مختلف و برگزاری تورنمنت های مختلف می تواند کمک بزرگی برای هندبال بانوان باشد.
از مربیان و کسانی که برای شما زحمت کشیده اند نام ببرید؟
استادان بزرگ وپیشکسوت همچون خانم ها پوران ، حسین پور وخانم مرودی نایب رئیس هندبال استان وحسن آیین جمشید ریئس هیات هندبال استان کمال تشکر دارم.
الگو شما در ورزش چه کسی بوده و آیا این الگو توانسته در موفقیت شما نقش داشته باشد؟
بیشتر از آن که به فکر الگو باشم خودم تلاش کردم و علاقه زیادی که خودم به هندبال داشتم باعث موفقیت من شد وکمک وحمایت خانواده ودوستان وبزرگان هندبال استان باعث شده که به آنچه که در هندبال می خواستم برسم.
وحرف آخر ...... ؟
خداوند متعال را شاکرم که این توانمندی را به من داده است تا بتوانم خدمتی به نوجوانان و جوانان بکنم . از حسن آیین جمشید رئیس و فرامرز عیانی دبیر هیات هندبال به خاطر تمامی حمایت های که از من داشته اند تشکر می کنم . و ازخانم مرودی زاده که همیشه از ما حمایت کرده اند تقدیر می کنم .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها