اطلاعیه

جزئیات تردد دریایی در بنادر مسافربری هرمزگان



جزئیات محدودیت های تردد دریایی در بنادر مسافربری هرمزگان از فردا(۱۴ اسفندماه) نیز اعلام شد.       

به گزارش صبح ساحل، بنا بر اطلاعیه اداره بنادر و دریانوردی قشم، جهت پیشگیری و مقابله با بیماری‌های واگیردار، تا اطلاع‌ ثانوی برنامه فعالیت دریایی در بنادر قشم به شرح ذیل است:

۱- ورود به قشم از طریق بندر شهید ذاکری، فقط برای شهروندان و ساکنین قشم، مقدور است و تا اطلاع ثانوی، ارائه خدمات به مسافرین، گردشگران و افراد غیر ساکن، ممنوع است.

۲- برای تردد دریایی به جزیره هرمز در ساعت ۷ صبح هر روز و فقط برای ساکنین جزیره هرمز، مقدور است و تا اطلاع ثانوی، ارائه خدمات به مسافرین، گردشگران و افراد غیر ساکن، ممنوع خواهد بود.

۳- برای تردد به جزیره لارک در ساعت ۸ صبح هر روز و فقط برای ساکنین جزیره لارک، مقدور و تا اطلاع ثانوی، ارائه خدمات به مسافرین، گردشگران و افراد غیر ساکن، ممنوع است.

۴-بندر لافت و پُل، ساعات فعالیت بصورت شبانه‌روزی و تا اطلاع ثانوی، به جز خودروهای حامل اقلام ضروری، مواد غذایی و مایحتاج مردم، ورود هر گونه خودرو به جزیره قشم از طریق بنادر لافت و پُل، ممنوع است.

۵- تا اطلاع ثانوی، فعالیت و تردد در اسکله‌های هنگام، کندالو، شیب‌دراز، طبل، سهیلی، گورزین، گوران و اسکله گردشگری لافت، ممنوع است.

۶-از فردا چهارشنبه ۱۴ اسفند، رفت و آمد دریایی بین بنادر شهید ذاکری در قشم و بندر شهید حقانی در بندرعباس و همچنین بندر پُل در شهرستان خمیر به بندر لافت در جزیره قشم، از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ محدود خواهد شد.

منبع:موج

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها