با اقدامات کنترلی و پیشگیرانه قبل از پهلو گیری کشتی صورت گرفت؛

جابجایی بیش از ۲۳۰۰ نفر مسافر از شارجه به بندرعباس



مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته با انجام ۶ سفر دریایی بیش از ۲۳۰۰ نفر مسافر از مبدا شارجه به بندرعباس منتقل و تمامی اقدامات کنترلی و مراقبتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کووید ۱۹در لنگرگاه بندرعباس به انجام رسید.

به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا محمد حسینی ظهر امروز(۲۰ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده جهت بازگشت هموطنان از امارات به کشورمان اظهار کرد: طی تعاملات صورت گرفته بین سازمان بنادر و دستگاه های اجرایی استان با نمایندگان کشور امارت و همچنین هماهنگی با خطوط کشتیرانی طی ۱۰ روز  با انجام ۶ سرویس  سفر دریایی بیش از ۲۳۰۰ نفر از هموطنانمان از شارجه به بندر شهید باهنر در بندرعباس منتقل شدند.

محمد حسینی تصریح کرد:  با توجه به دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد استانی مبارزه با شیوع ویروس کووید ۱۹ مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و انجام الزامات کنترلی تمامی اقدامات براساس پرتکل های مصوب و با نظارت  دانشگاه علوم پزشکی استان در لنگرگاه بندر عباس به انجام رسید.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با تاکید بر تداوم انجام سفرهای دریایی تا انتقال کامل هموطنان به کشور، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با انجام تست تب سنجی و غربال گری در این ۶ سفر دریایی تاکنون در هیچ یک از مسافران علائمی مبنی بر آلودگی به ویروس کرونا گزارش نشده و انجام سفرها در این مسیر تا زمان وجود متقاضی استمرار خواهد داشت.

به گفته حسینی انجام  این ۶ سرویس  سفر دریایی و جابجایی بیش از ۲۳۰۰ نفر مسافری طی ۱۰ روز توسط دو خط کشتیرانی فعال در بندر شهید باهنرصورت گرفته  که این خطوط با ارائه ۴ سرویس سفر  در هفته توان جابجایی بیش از ۱۲۰۰مسافر را در هر مسیر متردد بین بندرعباس - شارجه و بالعکس را دارا هستند.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها