کنترل شدید ترددها در منطقه حفاظت شده گنو همچنان ادامه دارد



فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: کنترل شدید ترددها در منطقه حفاظت شده گنو همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش صبح ساحل، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت:  همانطور که شاهد هستیم متاسفانه در وضعیت کنونی و شیوع ویروس کرونا می بایست تمامی رفت و آمدها در جهت کنترل و انتشار بیماری کرونا محکم انجام پذیرد تا بتوانیم با توکل برخدا براین بیماری فائق شویم.
وی ادامه داد: با اتخاذ و تمهیداتی را که قبل از شروع سال جدید در جهت کنترل این بیماری انجام دادیم  کلیه ترددها  در منطقه حفاظت شده گنو (ذخیرگاه زیست کره ) را کنترل کرده ایم  و این اقدامات با کمک و مدد دستگاه های اجرایی استان از جمله نیروهای بسیج، نیروی انتظامی، پلیس راه، هیات کوهنوردی، هلال احمر استان و نیروهای بسیج همجوار منطقه دوچندان شده است.
دادخدا پالیک اضافه کرد: در صورت نیازمند بودن به تدابیر بیشتر در جهت کنترل و انتشار بیماری کرونا طبق دستورات  مقامات استانی، اداره یگان حفاظت محیط زیست استان تصمیمات  جدید و مدونی برای سلامتی شهروندان منطقه، گردشگران و محیط بانان اتخاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیداست با همت و تلاش تمامی مسئولین و رعایت کردن مسائل بهداشتی از سوی احاد جامعه هر چه زودتر در شرایط بهتر و شکست کامل این بیماری قرار بگیریم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان هرمزگان از همکاری دستگاه های اجرایی فعال در منطقه حفاظت شده گنو در جلوگیری از ترددهای غیرضروری و گردشگران به منطقه حفاظت شده گنو تقدیر و عنوان کرد: از همکاری وتوجه مردم فهیم استان که در وضعیت کنونی که به تذکرات و توصیه های دستگاه های مسئول در جهت کنترل کرونا  توجه کرده اند، تشکر می کنم.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها