فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش :

ایجاد ۸ قرارگاه برای پایش و رصد کیشوندانی که از سفر بازگشته اند



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش خبرداد :پایش و رصد بازگشت کیشوندان توسط ۸ قرارگاه مستقر در سطح جزیره کیش
به گزارش صبح ساحل، هرمزگان جلسه هم‌اندیشی و فرآیند برنامه‌ریزی با هدف پایش و رصد کیشوندان بازگشته از سفر و اجرای ضوابط قرنطینه خانگی و سازمانی در جزیره کیش با حضور شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، سعید پورزادی مدیر فنی و امور شهری معاونت عمرانی و زیربنایی، ماهان مدون مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، نماینده‌های مرکز توسعه سلامت و ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش، پنجشنبه ۲۱ فروردین در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش برگزار شد.

شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات پیشگیرانه سازمان منطقه آزاد کیش از شیوع ویروس کرونا، گفت: با ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح قرنطینه خانگی و سازمانی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در راستای پایش و رصد مبتلایان به این بیماری در کنار سازمان و دیگر دستگاه‌های اجرایی مستقر در کیش به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

شهداد کناری افزود: با مدیریت هوشمندانه می‌توانیم از شیوع ویروس کرونا در کیش پیشگیری کنیم و تنها راه کنترل این بیماری همکاری ساکنین کیش با در خانه ماندن و رعایت ضوابط بهداشتی امکان‌پذیر است.
کناری تاکید کرد: تمام بسیجیان مستقر در قرارگاه‌ها، زمان ماموریت با کارت شناسایی بسیجی و احکامی که از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش صادر شده است حضور پیدا خواهند کرد.
منبع:خبرگزاری بسیج
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها