تسهیلات ارزان قیمت به دستفروشان آبزیان در بندرعباس اعطا می‌شود



به گزارش صبح ساحل، فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: دستفروشان ماهی می توانند در مغازه و با شرایط کاملا بهداشتی به کار خود ادامه دهند و پروانه فعالیت آن ها نیز در حداقل زمان ممکن صادر خواهد شد.

عزیزاله کناری صبح امروز(پنجم اردیبهشت ماه) در جلسه شورای سلامت شهرستان بندرعباس، افزود: با توجه به تعداد بالای کسبه ماهی فروش و به منظور ساماندهی بهتر این بخش، اطاق اصناف شهرستان نسبت به تشکیل اتحادیه جدید تحت عنوان اتحادیه آبزیان اقدام و یک فرد با تجربه را بعنوان سرپرست اتحادیه جهت پیگیری امور انتخاب و در بازار جدید ماهی مستقر کند تا ضمن ساماندهی عمده فروشان و خرده فروشان ماهی، نظارت لازم بر فعالیت فروشندگان داشته باشد.

وی بیان کرد: کلیه عرضه کنندگان آبزیان چه در بخش عمده و خرده باید از ماسک استفاده و تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنند و مرکز بهداشت و دامپزشکی نیز بازدید و نظارت مستمر را داشته باشند و در صورت رعایت نشدن موارد بهداشتی با آن عرضه کننده برخورد قانونی انجام دهند.

این مقام مسئول عنوان کرد: به دستفروشانی که با رعایت اصول بهداشتی اقدام به عرضه آبزیان در مغازه های سطح شهر کنند پروانه کسب و تسهیلات ارزان قیمت تا سقف ۵۰ میلیون تومان داده خواهد شد.

کناری در پایان گفت: اتحادیه های مختلف در سطح شهر حضور پررنگی داشته باشند و با صنوفی که پروانه کسب ندارند برخورد تا نسبت به اخذ پروانه فعالیت اقدام و تحت نظارت مستقیم اتحادیه ها به کار خود ادامه دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها