ثبت ۱۳هزار نفرهرمزگانی برای دریافت خدمات بیمه در سامانه بیکاری



تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه www.bimebikai.mils.gov.ir برای بهره‌مند شدن از خدمات بیمه ای ناشی از شیوع بیماری کرونا در هرمزگان به ۱۳ هزار نفر رسید.

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان روز یکشنبه گفت: وضعیت مشمولیت افراد مورد بررسی قرار گرفته و متناسب با شیوه نامه اجرایی به تامین اجتماعی معرفی می‌شوند.

هادی ابراهیمی ادامه داد: اغلب افرادی که از شیوع بیمار کروا آسیب دیده‌اند در این مدت در سایت معرفی شده ثبت‌نام کرده اند و این اداره کل سایر فرآیندهای لازم را انجام می‌دهد.

 ۱۰ رسته‌ای که از سوی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به عنوان مشاغل با بیشترین میزان آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا هستند در اولویت دریافت حق بیمه بیکاری قرار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطر نشان کرد: بیمه بیکاری کمکی است به مشاغل که در پی بروز بیماری کرونا در کشور نتونسته‌اند فعالیت خود را ادامه داده و کسب درآمد داشته باشند تا فعالان آن‌ها برای گذران زندگی مشکل کمتری داشته باشند.

از سوی دیگرمسعود بابایی، مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته با توجه به شرایط خاص موجود منتظر اعلام و تخصیص اعتبار سازمان برنامه و بودجه کشور در ارتباط با موضوع پرداخت مقرری بیمه بیکاری مشمولان هستیم.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها