رئیس انجمن دارت هرمزگان:

هر چقدر زیر ساخت داشته باشیم باز هم کمبود داریم



رشته ورزشی دارت زیر مجموعه هیات انجمن های ورزشی است. مسوولیت  انجمن  دارت استان را  هاشم جعفری از سال ٨٣ بر عهده دارد و این رشته یکی از فعال ترین رشته های ورزشی است.

رئیس انجمن دارت هرمزگان در گفت‌وگوی اختصاصی با صبح‌ساحل درباره عملکرد این رشته در سال  گذشته گفت : سال ۹۸ با همكاری هیات  انجمن  های ورزشی و باشگاهای خصوصی ميانگين در ماه دو بار مسابقات سطح حرفه ای برگزار کردیم. البته در کنار مسابقات حرفه ای  مسابقات كاركنان دولت در بخش بانوان و اقايان ،  مسابقات بازنشستگان شركت نفت و مسابقات  قهرمانی استان را در بندرعباس و جزيره هرمز با همكاری اداره ورزش هرمز و هيات را انجام دادیم.
وی بیان داشت: كارگاهای آموزشی، اعزام تيم منتخب استان بانوان و آقايان به مسابقات قهرمانی كشور و آموزش روزانه در باشگاه های مختلف  از دیگر فعالیت های انجمن دارت در سال گذشته بود. رئیس انجمن دارت هرمزگان گفت : باشگاهای مخابرات ، علوم پزشكی، تامين اجتماعی ، مجموعه ورزشی فجر شهرک مرواريد،  پالايشگاه بندرعباس ، استانداری ،باشگاه هدف بندرعباس و سالن خليج فارس  همگی با در اختيار داشتن مربی مجرب ما را در بخش آموزش و برگزاری مسابقات ياری كردند .  وی برگزاری چندين دوره مسابقات رنكينگ استانی و مشخص شدن تيم منتخب استان و اعزام به مسابقات قهرمانی كشور و كسب جايگاه نهم و دهم در رنكينگ كشوری  و همچنین برگزاری کارگاه دانش افزایی مربیان ، داوران و ورزشکاران استان توسط اساتید هرمزگانی از مهمترین فعالیت ها انجمن دارات در سال گذشته نام برد.
هاشم جعفری رئیس انجمن دارت هرمزگان اظهار داشت : این انجمن در سال گذشته ۵۲۰ ورزشکار سازمان یافته داشت كه به مناسبت های مختلف در مسابقات شركت می کردند و یقینا در سال ۹۹ آمار ورزشکاران ما دوبرابر خواهد شد. وی در خصوص داشتن یک سالن اختصاصی برای برگزاری مسابقات گفت: در حال حاضر یک سالن که با زحمات هیات انجمن های ورزشی تجهیز شده است را داریم اما برای گسترش ورزش هر چقدر زیر ساخت داشته باشیم باز هم با توجه به رشد جمعیت و پراکندگی مناطق کمبود داریم که امیدواریم به این خواسته انجمن دارت رسیدگی شود.
رئیس انجمن دارت هرمزگان در خصوص بازیکنان هرمزگانی در تیم ملی اظهار داشت: از استان مازيار ايرجی را داشتيم كه سه سال در ليگ برتر بازی کرد. ایشان با هزينه شخصی درتمام  اردوها و مسابقات حضور داشتند كه با توجه به مشكلات كاری كه باید تا دير وقت در محل كار باشند ، متاسفانه از تمرينات فاصله گرفته است كه اميدواريم اداره کل ورزش و جوانان  برای اين ورزشكاران توانمند و مستعد چاره‌ای بيانديشند تا همچنان افتخار آفرين باشد.
هاشم جعفری رئیس انجمن دارت هرمزگان گفت: انجمن های دارت در هرمز ،جناح، بستک، جاسک،  قشم ،  رودان و میناب هميشه  با ما همكاری فعالی داشته اند  و برای ديگر شهرستان ها در سال جاری برنامه های خوبی داریم.
وی در خصوص جایگاه دارت هرمزگان در کشور هم گفت:  باتوجه به این که انجمن دارت یکی از زیرمجموعه‌های فدراسیون انجمن های ورزشی می‌باشد وریاست هیات انجمن های ورزشی را بختیار صالحی برعهده دارند ارتباط های اداری از طریق ایشان هماهنگ می شود و تاکنون هیات استان توانسته است درسطح کشور خوب مدیریت کند و جایگاه دارت هرمزگان هم یک جایگاه بسیار مناسبی است.
رئیس انجمن دارت هرمزگان بیان داشت: در سال ۹۹  برگزاری ليگ زيرگروه و ليگ برتر استان را خواهيم داشت تا بتوانيم تيم قدرتمندی را به مسابقات قهرمانی كشور اعزام كنيم.
 ‌ وی از تشکیل تيم منتخب نوجوانان هم خبر داد و گفت: پیگیر هستیم تا  با همکاری هیات انجمن‌های ورزشی استان  و اداره کل ورزش و جوانان  دارت هرمزگان صاحب  يک سالن اختصاصی و استاندارد بشود تا بتوانيم ميزبان مسابقات مختلف استانی  و كشوری باشيم.هاشم جعفری بیان داشت: برگزاری  دوره های مربیگری و داوری  در تقویم ۹۹  داریم.
وی در پایان ضمن تشکر از بختیار صالحی ریاست انجمن های ورزشی استان و  اداره کل ورزش وجوانان  بیان داشت:  اداره کل ورزش وجوانان استان راس ورزش هراستان و شهرستان   می باشد پس باید از وجود کارشناسان خبره برخوردار باشد و این کارشناسان در مواقع ضروری به کمک هیات های  ورزشی بیایند و با دانشی که دارند مشکلات را بر طرف نمایند.‌

هر چقدر زیر ساخت داشته باشیم باز هم کمبود داریم

هر چقدر زیر ساخت داشته باشیم باز هم کمبود داریم

هر چقدر زیر ساخت داشته باشیم باز هم کمبود داریم

هر چقدر زیر ساخت داشته باشیم باز هم کمبود داریم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها