تهیه کننده آمریکایی متجاوز به یک کودک با وثیقه آزاد شد



«آدام داناهی» تهیه کننده آمریکایی که به اتهام تعرض جنسی به یک کودک بازداشت شده بود، با وثیقه ای جزئی آزاد شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایندی وایر، «آدام دانهی» تهیه کننده اهل تگزاس و بنیان گذار فستیوال فیلم در دالاس اخیرا به اتهام تجاوز جنسی به کودک دستگیر شد.

«آدام داناهی» تهیه کننده آمریکایی که به اتهام تعرض جنسی به یک کودک بازداشت شده بود، با وثیقه ای جزئی آزاد شد.

او در تاریخ ۲۸ آوریل با وثیقه نه چندان بالای ۲۵ هزار دلاری از زندان آزاد شد.

اسنادی که دادگاه در مورد این پرونده منتشر کرده به زمان و مکان این جرم اشاره نکرده است با این وجود این اتهام بر تجاوز از سوی یک فرد بزرگسال به فردی زیر سن ۱۶ سال دلالت دارد. البته هیچ قانون موضوعه ای برای محدودیت های مرتبط با این اتهام وجود ندارد. دانهی در ارتباط با این اتهام تا کنون پاسخی منتشر نکرده است.

کودک مذکور که الان به سن نوجوانی رسیده، حدود یک دهه برای این تهیه کننده آمریکایی و در فیلم های مستقل وی کار کرده است. ایندی وایر به احترام و تمکین به حفظ حریم شخصی و پیشگیری از افشای نام کودک مورد تجاوز قرار گرفته از ذکر نام وی خودداری کرده است.

جدیدترین نقش او در جلوی دوربین سال ۲۰۱۷ در فیلم «داستان یک روح» است که «آدام داناهی» تهیه کننده فیلم بوده است.

«دیوید لووِری» کارگردان این فیلم در بیانیه ای حمایت خود را از این دختر اعلام کرد و نوشت: من از شنیدن این خبر ویران شدم! من بدون توجه به اینکه با این کارگردان کار کرده ام مراتب نهایت عصبانیت خود را اعلام می کنم و حالا که مطلع شده ام که با چه کارگردانی کار کرده ام، احساساتم جریحه دار می شود. میدانم که خیلی ها در تگزاس همین حس مرا دارند و البته هیچ کدام از ما نمیتواند عمق فاجعه را آنچنان که این نوجوان تجربه کرده، درک کند...

این تهیه کننده از سال ۲۰۰۰ به بعد مسئولیت های گوناگونی در صنعت فیلم داشته است. «کِیسی افلک» و «رونی مارا» هنرپیشگان اصلی او در فیلم اخیر «داستان یک روح» هستند. او از بنیان گذاران فستیوال فیلم «اوک کلیف» و از سازمان دهندگان نوسازی تئاتر تگزاس بوده است.

داناهی به شرط اینکه به متهم خود نزدیک نشود، هیچ ارتباطی با هیچ فرد خردسالی نداشته باشد، از نوشیدن الکل خودداری کند، مواد مخدر مصرف نکند و اسلحه در اختیار نداشته باشد، اجازه خواهد داشت که با وثیقه آزاد بماند. هنوز تاریخ  حضور بعدی او در دادگاه مشخص و اعلام نشده است. سخنگوی دادستان دالاس درخواست های اطلاعات در مورد این پرونده را به اداره پلیس شهر ارجاع داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها