رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس

برای ارتقا برنامه‌های فرهنگی باید از ظرفیت‌های نخبگان استفاده شود



نشست هم اندیشی مدیران فرهنگی سازمان با رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، در نشستی با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس فعالیت‌های اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بررسی شد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: برنامه‌های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری در ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز با برنامه ریزی در حال پیگیری است که از مهم ترین این برنامه ها می توان به اجرای تبلیغات آغاز ماه مبارک رمضان ، برنامه قرآنی نسیم همدلی شش وتلاوت مجازی ، روزشمار و دعای روزانه ماه مبارک رمضان ، تبلیغات محیطی ایام لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) ، تبلیغات محیطی اهدای خون در شب های قدر ، ویژه برنامه ورزشی زنگ تفریح و کودک خلاق با رویکرد ورزش در خانه و انتشار مجازی پوسترو نماهنگ تغزیه سالم و ناسالم ، مشارکت در طرح ملی اطعام مهدوی ، تبلیغات محیطی وفات حضرت خدیجه (س) و ولادت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد .
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس ، در خصوص فعالیت‌های انجام‌شده این سازمان در ماه های اخیر، تصریح کرد: فعالیت‌های انجام‌شده نسبتا خوب است ولی جا دارد با مشارکت دیگر دستگاه‌های فرهنگی به لحاظ این که بودجه‌ها بهینه مصرف شود و سرعت کار بالا رود، چشم‌اندازهای کوتاه‌مدت و بلندمدت خود را در قالب یک برنامه منسجم بگنجانیم.
احمد عامری افزود: زمانی که دستگاه‌های فرهنگی گرد هم آیند روند کار تسهیل می‌شود و ارتقا می‌یابد و کیفیت کار بهتر می‌شود و برای شهروندان نیز ملموس‌تر خواهد بود.
وی اضافه کرد: برای ارتقا برنامه‌های فرهنگی از ظرفیت‌های نخبگان باید استفاده شود و اگر حلقه مفقوده استفاده از روحانیت نیز در برنامه‌های فرهنگی صورت گیرد قطعاً شاهد اتفاق‌های خوبی خواهیم بود.
احمد عامری گفت: باید انجام کارهای فرهنگی حتی با رویکرد مجازی را بر عهده خود مردم قرار دهیم و ورزش در خانه را گسترش دهیم که با استفاده از ظرفیت فرهنگی و اجتماعی محلات تحقق این امر وجود دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها