به دنبال برنامه ریزی برای ایجاد تغییراتی با هدف کمک به جوانان هرمزگان هستم



عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس دهم گفت: برنامه هایی موثر و فراگیر برای ایجاد تغییراتی با هدف کمک به جوانان استان به عنوان اصلی ترین پایه های گام دوم انقلاب دارم که بزودی به استحضار مردم خواهم رساند.

به گزارش صبح ساحل، حسین هاشمی تختی ظهر امروز(اول خردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: مجلس دهم با همه فراز و نشیب پایان یافت و همزمانی گام دوم انقــــلاب با ایـن دوره مجلس جایگاه تاریخی را برای آن ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: بنده در این دوره تمام تلاش خود را برای تقویت وحدت و ‌همدلی همه نیروهای هرمزگانی مصروف نمودم و برای احداث پروژه های بزرگ ملی در استان هرمزگان و فراهم کردن امکان سرمایه گذاری با هدف افزایش اشتغال و تولید در استان برنامه ها و قوانین متعدد را پیگیری کردیم.

این نماینده مجلس دهم اضافه کرد: به بیان گهر بار امام راحل (ره) با استعانت از درگاه خداوند متعال تلاش کردیم مجلس عدالت و مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و به نفع مسلمین و کشور اسلامی‏‎ ‎‏باشد.

وی ادامه داد: اصلاح قانون بازنشستگی و منع به کارگیری آنها با هدف جوان سازی چرخه مدیران کشور، تصویب قانون مربوط به توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری برای اشتغال جوانان روستایی در بخش‌های صنعتی، تولیدی و کشاورزی، قانون تابعیت فرزندان از مادر ایرانی و قانون مدیریت بحران کشور و بسیاری قوانین دیگر حاصل تلاش همه نمایندگان کشور برای ایجاد تغییرات و بهبود در شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور بود.

هاشمی تختی خاطرنشان کرد: جا دارد از همکارانم در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و همچنین همکارانم در مجمع نمایندگان استان برای همراهی هایشان قدر دانی کنم.

وی بیان کرد: از تمام موکلینم در استان هرمزگان بخاطر حمایت هایشان تشکر و قدردانی می کنم و عذر تقصیر می طلبم برای کارهایی که نیمه تمام مانده یا برخی برنامه هایی که محقق نشد و از این جهت که مردم فهمیم وانقلابی بار مسئولیت وکالت خود را ازعهده ام برداشتند ازفضل پروردگارم می دانم و از این بابت سجده شکر بدرگاه او می ستایم.

هاشمی تختی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه با افتخار گفته ام که یک روستایی زاده انقلابی و عاشق کشورم بوده و هستم و اکنون که فرصت خدمت من در مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و از آنجا که هیچگاه عمل و فکرم خالی از خدمت به این مردم عزیز نبوده است، برنامه هایی موثر و فراگیر برای ایجاد تغییراتی با هدف کمک به جوانان استان به عنوان اصلی ترین پایه های گام دوم انقلاب دارم که بزودی به استحضار مردم خواهم رساند.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها