منتخب مردم بندرعباس در مجلس یازدهم:

تنها راه رهایی قدس اتحاد ملل مسلمان است



منتخب مردم بندرعباس در مجلس یازدهم گفت: تنها راه رهایی از شر صهیونیست‌های کودک‌کش و آزادی قدس، تقویت جریان مقاومت و اتحاد ملل مسلمان است.

به گزارش صبح ساحل، با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: همه طرح‌های سازش با صهیونیست‌ها طی ۷ دهه اخیر به دلیل خوی درندگی صهیونیست‌ها به شکست انجامیده است، ولی راهبرد مقاومت به عنوان یگانه نسخه رهایی‌بخش توانسته فراتر از هر معادله سیاسی، به توفیق فلسطینیان انجامیده و رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کند.

وی با اشاره به اینکه ثمرات مقاومت ۳۳ روزه لبنان، ۲۲ روزه و ۸ روزه غزه در تاریخ مقاومت به عنوان یک دستاورد خیره‌کننده می‌درخشد، بیان داشت: همان رژیمی که اتحاد ارتش اعراب منطقه را در چند ساعت در هم کوبید، اکنون در برابر مقاومت به زانو درآمده است و این نشانه روشنی از ثمره اتکای به خون شهیدان مقاومت و ایستادگی مجاهدانه است.

منتخب مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس یازدهم تاکید کرد: خون همه شهدای مقاومت و بویژه خون سردار دلاور حاج قاسم سلیمانی چنان عظمت و پویندگی به این جریان  اصیل بخشیده که تا اضمحلال صهیونیست‌ها و دفع تمامی تجاوزگری مستکبران در منطقه به پیش خواهد رفت و هر روز نیز بر اقتدار و شکوه آن افزوده خواهد شد.

آشوری همچنین بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گام در رهایی قدس شریف را اقدام هوشمندانه امام راحل در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان اقدامی امیدبخش و وحدت‌آفرین در نزد ملت‌های مسلمان و دیگر ملل آزاده جهان برشمرد و عنوان داشت: با این اقدام امام راحل، راه رهایی قدس نزدیک‌تر و جوسازی‌های رسانه‌ای و سیاسی در غیرقابل شکست جلوه دادن این رژیم و ساخت هیمنه‌ای پوشالی برای آن به شکست انجامیده است.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها