یک کارگاه مشروبات الکلی در قشم توسط «سپاه» منهدم شد



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از کشف و ضبط یک کارگاه مشروبات الکلی به همراه پنج هزار لیتر، وسایل تقطیر، دیگ بخار و دستگیری ۲ متهم خبر داد.

به گزارش صبح ساحل،محمد سالاری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از ظهر امروز یک کارگاه ساخت مشروبات در جزیره قشم کشف و منهدم شد.وی افزود: در این عملیات حدود پنج هزار لیتر مشروبات الکلی به همراه وسایل تقطیر و دیگ بخار ضبط گردید.فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: این اقدام در راستا طرح تحول محلات و انجام گشت‌های رضویون بسیج و با هماهنگی دادستان شهرستان صورت پذیرفت.

سالاری ادامه داد: معاونت اطلاعات سپاه قشم در این رابطه 2 نفر در دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داد.وی اضافه کرد: هشدار سپاه قشم به هنجارشکنان، قاچاقچیان مواد مخدر و مشروبات الکلی جدی است و مبارزه با جرائم سازمان یافته بویژه تهیه و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر را در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت اطلاع از حمل، خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی، موضوع را با اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به شماره ۱۱۴ درمیان بگذارند تا اقدام لازم صورت پذیرد.گفتنی است، روز گذشته نیز حدود ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی توسط سپاه قشم کشف و ضبط شده بود.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها