زنجیره نا تمام زن کشی / مردجوانی در رودان با اسلحه شکاری ، همسرش را کشت



زن 22 ساله ای دردهستان آبنما رودان با شلیک گلوله اسلحه شکاری از سوی همسرش، جان خود را از دست داد.همسری که پس از ارتکاب قتل ، از صحنه متواری شد.

به گزارش صبح ساحل، دوشنبه بود و سکوت ظهرگاهی . کوچه و پس کوچه های روستا خلوت بود و کسی نمی دانست که در یکی از این خانه ها، زن جوانی نیاز به کمک دارد و تا دقایقی دیگر کشته می شود . تا اینکه صدای شلیک گلوله ، سکوت روستا را شکست . اهالی سراسیمه وقتی به خانه ای که تیراندازی در آن رخ داده بود رفتند با پیکر غرق در خون زن جوانی روبرو شدند که نامش کوثر است و مدتها بر اثر اختلاف با همسرش، نزد مادرش زندگی می کرد.

بازگشت به خانه با صورت کبود

محمد یکی از اهالی روستا در خصوص این حادثه گفت: “کوثر و مجید حدود 6 سال گذشته با هم ازدواج کردند که ثمره آن ، دو دختر 4 و 6 ساله است و حدود 45 روزی بود که کوثر به علت اختلافات خانوادگی از روستای خراجی به خانه مادرش در روستای آبنما آمده بود ".

دل تنگ و بی قرار دخترانشان بود که نزد مادر شوهرش در خراجی بودند اما از زندگی مشترک نیز به ستوه آمده بود و مانند دو همسر قبلی مجید ،قصد جدایی داشت . وی با میانجگیری بزرگان ، به امید دیدن فرزندانش به همراه همسر راهی خراجی شد.

" تقریبا یک هفته قبل از حادثه، ، مجید و برادرش به بهانه صلح و آشتی ، کوثر را راضی کردند به منزل برگردد ، او توانست در چند دقیقه دخترانش را ببیند وآنها درآغوش بگیرد اما متاسفانه در این دیدار، بحث آنها بالا گرفت و کوثر با صورت کبود به منزل پدریش در آبنما برگشت".

دیداری خونین

" نگران آینده دو فرزندشان بودیم ، با دو طرف صحبت کردمی و قرار بر این شد باز آنها باهم حرف بزنند و به سر زندگی شان برگردند ".

زن جوان آن روز به منزل خاله اش رفته که نزدیک خانه پدر و مادرش بود.

"ساعت 10 و نیم دوشنبه 5 خرداد ماه ، مجید به آنجا رفت و بیرون از منزل باهم حرف زدند اما این دیدار منجر به دعوا و درگیری لفظی بین آنها شد و مجید با عصبانیت از محل دور شد تا آنکه ساعت 12 و نیم با اسلحه شکاری به محل بر گشت".

کوثر به همراه دختر خاله هایش در خانه بودند که پس از شنیدن صدای در، به درون حیاط رفت ،اما با دیدن همسرش که لوله اسلحه به طرفش گرفته بود شوکه شد، از ترس با فریاد و جیغ به درون خانه دوید ، در آن لحظه کسی فکر نمی کرد که او برای کشتن همسرش به این جا آمده باشد بلکه می خواهد با تهدبد اسلحه ، کوثر را مجبور به برگشتن به خانه کند.اما لحظه ای بعد زن جوان در یکی از اتاق ها غرق در خون شد...

"وی با عصبانیت ، بدون اعتنا به فریاد و خواهش اطرافیان ، اولین گلوله را به سمت همسرش که در حال فرار بود شلیک کرد ولی به چارچوب درورودی منزل برخورد کرد ، او به سمت زن دوید و گلوله دوم را شلیک کرد که متاسفانه این بار به کوثر برخورد کرد و نقش بر زمین شد".

فرار از صحنه جرم

خانواده کوثر با شنیدن صدای شلیک گلوله اول ، با دلهره و اضطراب از خانه بیرون آمدند تا ببیند صدا از کجا بود که درهمان لحظه مجید اسلحه به دست را دیدند که آشفته و پریشان در حال خارج شدن از منزل بود.

"باورشان نمی شد که مجید چنین کاری کرده باشد ،هر چند او در خرید و فروش مواد مخدر بود ولی هیچوقت به ذهنمان خطور نمی کرد که دست به قتل بزند.برادر کوثر به همراه چند نفر دیگر سد راه فرار او شدند اما مجید در یک لحظه غفلت خانواده پا به فرارگذاشت ، کوثر در همان لحظه اصابت گلوله ،جانش را از دست داده بود ".

تشکیل پرونده قتل

پس از تایید مرگ توسط کادر اورژانس ، پرونده قتل تشکیل و پای پلیس به این منزل باز شد . ماموران بلافاصله در صحنه جنایت حضور یافتند ودر تحقیقات اولیه متوجه شدند قاتل به خاطر اختلافاتی که با خانواده همسرش داشته مرتکب این جنایت شده که پس از تیراندازی با اسلحه شکاری از محل گریخته است.

"جسد کوثر در ساعت حدود 2 و نیم ظهر به سردخانه بیمارستان علی بن ابی طالب رودان منتقل شد".

خانه ابدی

زن جوان ،سه شنبه گذشته در آرامستان آبنما به خاک سپرده شد . دلش آرزوهای زیادی داشت و می خواست برای به دست آوردنش تلاش کند اما همسرش ، با شلیک گلوله خشم ، به زندگی او خاتمه داد . تلاش پلیس برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

منتشر شده: 1
شهاب
۸ خرداد ۱۳۹۹
خدا رحمتش کنه.لعنت به خشم بیجا و خودخواهی زیاد
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها