همت جوانانه ،کمک مومنانه

3800بسته معیشتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان توزیع شد



در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و برای اجرای شایسته هفتمین و آخرین مرحله رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه، توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی به همت جامعه ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد.
معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان با حضور در رزمایش همت جوانانه،کمک مومنانه جهت مایحتاج معیشتی اقشار کم درآمد جامعه که توسط جامعه ورزش وجوانان هرمزگان انجام شده بود اظهارداشت: به دنبال سلسله برنامه ها و اقداماتی که در سطح استان جهت کمک به اقشار کم در آمد جامعه پیش بینی شده است که حوزه ها ،اقشار ،گروه ها ،ادارات و دستگاه‌های مختلف فعالیت های ویژه و گسترده ای را در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده جامعه در استان هرمزگان انجام داده اند. سعید ناجی بیان داشت: رزمایش» همت جوانانه ،کمک مومنانه « بنا به توصیه مقام معظم رهبری در ارتباط با پرداختن و کمک به افرادی که در اثر شیوع بیماری کرونا آسیب هایی از لحاظ معیشتی دیده‌اند،صورت گرفته است.
وی افزود: اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان نیز خدماتی جهت توزیع اقلام معیشتی به خانواده ها و اقشارآسیب دیده استان تهیه و بسته بندی نموده اند و توفیقی نصیب ما شده تا در سالن فجرحضور داشته و در خدمت این عزیزان باشیم .
محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان نیز در این رزمایش اظهارداشت: از سوی جامعه ورزش ،خیرین ورزشیار و همچنین سمن‌های استان برنامه ریزی هایی جهت کمک به اقشار آسیب دیده جامعه صورت گرفته است.
وی افزود: 500بسته معیشتی جهت توزیع در بین اقشار آسیب پذیر جمع آوری،تهیه و بسته بندی شده که مقرر است با همکاری همه عزیزان این اقلام توزیع شود.
متولی ورزش وجوانان استان بیان نمود:از ابتدای ماه رمضان تاکنون در کل استان3800بسته معیشتی بین محرومین و نیازمندان جامعه از سوی جامعه ورزش وجوانان توزیع شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این رزمایش ضمن تقدیر از حمایت های استاندار هرمزگان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در این خصوص ،از تلاش‌ها و زحمات جامعه ورزش و جوانان استان، سازمان های مردم نهاد، هیات های ورزشی و قهرمانان ورزشی استان که در این امر خدا پسندانه به صورت ویژه پای کار بوده و مساعدت داشتند، قدردانی کرد.
گفتنی است :هفتمین و آخرین مرحله رزمایش همت جوانان ،کمک مومنانه جهت مایحتاج معیشتی اقشار کم درآمد از سوی جامعه ورزش وجوانان استان طبق فرمایشات رهبری به جامعه محروم استان صورت گرفته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها