کشف 995 کیلو مواد مخدر در 48 ساعت گدشته در هرمزگان



با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان در 48 ساعت گذشته 995 کیلو انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و 10 سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 48 ساعت گذشته موفق شدند، 8 دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیات های ضربتی توقیف کنند.

سردار "غلامرضا جعفری" افزود: در بازرسی دقیق از خودروها 761 کیلو و 654 گرم تریاک، 231 کیلو و 870 گرم حشیش ، 1 کیلو و 368گرم سایر مواد جمعا یک 994کیلو و 881 گرم انواع مواد افیونی کشف و ضبط و در این رابطه 10 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: این مقدار مواد با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان های بندرعباس،میناب، بستک، حاجی آباد، بندر خمیر و رودان کشف شده است.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها