نشست خبری فرماندار حاجی آباد با اصحاب رسانه استان هرمزگان

محرومیت زدایی از منطقه احمدی حاجی آباد شروع شده است



فرماندار حاجی آباد در نشست خبری که با اصحاب رسانه استان هرمزگان در حال برگزاری ست در پاسخ به خبرنگاران در خصوص بحث محرومیت زدایی منطقه احمدی گفت: حدود ۳۰ کیلومتر از جاده های منطقه احمدی آسفالت شده و با قول مساعدی که اداره راهداری داده است تا پایان سال ۳۵ کیلومتر دیگر کار آسفالت آن تمام خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل، جهانگیری در خصوص بحث پوشش تلفن همراه افزود: تمام روستاهای بخش احمدی به جز روستای بیدوئیه کوجین از پوشش تلفن همراه برخوردار است و اکثر روستاها از اینترنت برخوردار هستند اما اولویت کار بحث راه و آب آشامیدنی ست.
فرماندار حاجی آباد ضمن تشکر از استاندار هرمزگان به دلیل نگاه ویژه ای که به شهرستان حاجی آباد و منطقه محروم احمدی دارند افزود: با مساعدت استاندار هرمزگان انشالله اولین پروژه مخابراتی که به هرمزگان اختصاص داده شود را در منطقه احمدی اجرا خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان حاجی آباد اشاره کرد که انتقاد باید سازنده باشد و سعی کنیم با دید مثبت به قضایا کنیم، کارهایی که انجام شده را ببینیم، اگر بخواهیم حرکتی را نادیده بگیریم به ضرر نظام است
وی افزود: در بحث بهداشت و درمان دو درمانگاه بزرگ در منطقه ساخته شده که کلنگ یکی از درمانگاه ها سال ۷۲ زده شده بود ولی تا حالا هیچ اقدامی صورت نگرفته بود ولی اکنون با تمام تجهیزات به بهره برداری رسیده است و از دو روز گذشته ۱۵۰ پزشک متخصص در منظقه حضور یافتند و آماده ارائه خدمت به مردم روستاهای بخش احمدی هستند.

محرومیت زدایی از منطقه احمدی حاجی آباد شروع شده است

منتشر شده: 1
جمالی
۲۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام هنوز هیچ اقدامی در روستای بیدوئیه کجین دربحث انتن دهی صورت نگرفته جناب فرماندار پس چرا با صراحت اعلام کرده ای که روستای ما انتن داره من دانشجوم خسته شدم خسته شدم بس رفتم تو ارتفاعات نت پیدا کنم
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها