نریمان توکلی جویباری سرپرست بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم شد



با حکم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، نریمان توکلی جویباری با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب و از زحمات حامد افضلی که پیش از این عهده دار این سمت بود تقدیر شد.
به گزارش روزنامه صبح ساحل از قشم؛ حمیدرضا مومنی در این حکم ضمن اشاره به توانمندی های توکلی جویباری، برای وی در اجرای تعهدات کاری، آرزوی توفیق و موفقیت کرده است. 
در متن حکم سرپرست مدیریت جدید بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم آمده است؛
با توجه به سوابق، تجربیات و تعهد جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات منصوب می شوید.
 امید است با اتکا به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران، با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.
 توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
"حمیدرضا مومنی"
"رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم"
نریمان توکلی جویباری، فارغ التحصیل رشته حقوق بوده و سوابق درخشانی از جمله مدیرکل حقوقی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم، نایب رئیس هیات مدیره شرکت آب و برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم، جانشین مدیر امور حقوقی و قراردادها، رییس اداره نظارت بر عملکرد فعالین اقتصادی قشم و رییس اداره امور اصناف سازمان منطقه آزاد قشم را درکارنامه فعالیتی خود دارد.
وی هم اکنون نیز باعنوان مشاور و مدیریت حوزه مدیرعامل در سازمان منطقه آزاد قشم مشغول ارایه خدمت به این منطقه آزاد می باشد.
لازم به ذکر است پیش از این حامد افضلی عهده دار‌ سمت مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان بوده که از زحمات و‌ تلاش های وی طی این مدت تقدیر شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها