تسلیم اظهارنامه های مالیاتی در هرمزگان به خاطر کرونا دو ماه تمدیدشد



به گزارش صبح ساحل، مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی سران سه قوه زمان تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی مودیان در این استان نیز همچون دیگر مناطق کشور به مدت ۲ ماه تمدید شد.

شاکررضا مریدی دوشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: کرونا خسارت بسیاری بر حوزه اقتصاد و صاحبان مشاغل وارد کرده و براساس دستورالعمل مذکور، صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی ) تا ۳۱ مرداد و مودیان حقوقی تا ۳۱ شهریور فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.

وی با بیان این که طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده نیز تمدید شده است، گفت: با توجه به اینکه موعد ارائه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده فصل بهار تا ۱۵ تیرماه است، این دسته از مودیان نیز برای تسلیم اظهارنامه خود تا ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۹ مهلت دارند.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان تاکید کرد: هرگونه معافیت و اعمال مقررات مالیاتی مشروط به تسلیم به موقع اظهارنامه است.

مریدی با بیان اینکه هرمزگان از جمله مناطق با شیوع بالای کرونا در شرایط فعلی است، گفت: در این شرایط مودیان باید از هرگونه مراجعه غیرضروری به اداره های مالیاتی خودداری کنند و از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس www.Tax.gov.ir نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها