رفع تصرف ۱۰ هزار متر مربع اراضی ملی در ۳ روستای قشم



مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی  و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دراجرای سیاست های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر احقاق حقوق مردم جزیره قشم افزون بر 10هزار و 434 مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم به ارزش یک میلیارد و 628 میلیون ریال در قالب سه قطعه زمین واقع در سه روستای این جزیره توسط این یگان رفع تصرف شد.

 

به گزارش صبح ساحل از قشم، مصطفی مازندرانی روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: اولین قطعه از این اراضی مربوط به روستای چاهو شرقی است که در راستای وظایف کاری و تکلیف قانونی این یگان و در اجرای دستور مورخ 7 خرداد 99دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم رفع تصرف شد.
به گفته وی مساحت این قطعه زمین افزون بر یک هزار و یکصد مترمربع و ارزش تقریبی آن 165 میلیون ریال است.
وی قطعه دیگر از این اراضی رفع تصرف شده را واقع در روستای تم گز –  کنارسیاه به مساحت 9هزار و 300 مترمربع  و ارزش تقریبی یک میلیارد و 395میلیون ریال اعلام کرد و گفت: رفع تصرف این زمین نیز براساس دستور مذکور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و طی فرایند قانونی انجام شد.
مازندرانی با بیان اینکه سومین قطعه از این اراضی رفع تصرف شده در روستای طولا واقع شده است، تصریح کرد: یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی  و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم پس از اخذ دستور مورخ 31 خرداد 99 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم  و پس از انجام استعلامات موردنیاز نسبت به رفع تصرف این زمین به مساحت 34 مترمربع و ارزش تقریبی 68میلیون ریال اقدام نمود.     
مازندرانی با تقدیر از حمایت های بی شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اقدامات این یگان از همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و حمایت قانونی و تسریع در روند پیگیری حقوقی و قضایی از سوی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همه واحدهای ذیربط در سازمان منطقه آزاد قشم  نیز تشکر کرد.

رفع تصرف ۱۰ هزار متر مربع  اراضی ملی در ۳ روستای قشم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها