معاون استاندار هرمزگان:

از خانواده جانباختگان و آسیب دیدگان کرونا دلجویی شود



معاون استاندار هرمزگان گفت : با توجه به آسیب های ویروس کرونا در دهه کرامت سال جاری باید با پیروی از سیره اهل بیت (ع) و حفظ کرامت انسانی به آسیب دیدگان رسیدگی و از خانواده قربانیان کرونا دلجویی شود.

به گزارش صبح ساحل، نازنین شیبانی تذرجی ظهر امروز در جلسه کمیته اجتماعی ستاد کرونا اظهار کرد: با توجه به آسیب‌های ویروس کرونا در دهه کرامت سال جاری باید با پیروی از سیره اهل بیت (ع) و حفظ کرامت انسانی به آسیب دیدگان رسیدگی و از خانواده قربانیان کرونا دلجویی شود .

وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا بر لزوم برنامه‌ریزی برای بزرگداشت این دهه با رویکرد بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی عنوان کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های ایام دهه کرامت بیشتر به صورت مجازی و بر بستر شبکه‌های اجتماعی در استان انجام میشود .

رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان ادامه داد : دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری و هماهنگی یکدیگر نسبت به اجرای برنامه‌های مشترک در دهه کرامت اقدام کنند.

شیبانی خاطرنشان کرد : باید از فرصت دهه کرامت برای رسیدن به اهداف فرهنگی و خدمت رسانی بیش از پیش به مردم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر ایجاد نشاط و پویایی میان خانواده ها در ایام کرونا  با الهام از آموزه های رضوی، افزود: به مناسبت دهه کرامت  مسابقه  نقاشی، شعر، کتاب خوانی با موضوع دهه کرامت در ایام کرونا و نقش دولت برای پیشگیری از کویید19  و همچنین مشاوره رایگان گفتمان دینی برای خانواده کارکنان برگزار می شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به «خدمت کریمانه؛ همدلی به رسم اهل‌بیت (علیهم‌السلام)» به عنوان شعار دهه کرامت سال جاری اشاره کرد و گفت: مطالبه عمده مردمی امروز « خدمت کریمانه» است و باید در این دهه با نیت الهی در راستای « خدمت کریمانه» کوشش کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها