سرنوشت لیگ برتر فوتبال هرمزگان مشخص شد

هرنگ جوان بستک برای نخستین بار قهرمان شد



تیم هرنگ جوان بستک برای نخستین بار بر سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان ایستاد.

 

به گزارش صبح ساحل، دبیر هیات فوتبال هرمزگان گفت: قرار بود هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان عصر امروز( سه شنبه دهم تیرماه) ساعت ۱۷ بین تیم های هرنگ جوان بستک و استقلال خونسرخ در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی بستک برگزار شود که به دلیل عدم حضور نماینده خونسرخ این دیدار سه بر صفر بنفع هرنگ جوان به پایان رسید.
قاسم رنجبریان گفت:با توجه به قانون فدراسیون فوتبال، مسئول کمیته برگزاری مسابقات اختیار دارد پس از فرصت ۳۰ دقیقه ای و عدم حضور یک تیم در زمان برگزاری مسابقه، نتیجه آن دیدار را ۳ بر صفر اعلام کند و نیازی به نظر کمیته انضباطی و استیناف وجود ندارد.
وی افزود: تیم هرنگ جوان بستک در این بازی به پیروزی نیاز داشت که با توجه به عدم حضور تیم استقلال خونسرخ و با این سه امتیاز ۴۸ امتیازی شد تا از نظر امتیاز با استقلال خونسرخ برابر شود اما بر حسب تفاضل گل بهتر عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان را به دست آورد.
دبیر هیات فوتبال هرمزگان گفت: تمامی امکانات برای برگزاری یک فینال جذاب در بستک فراهم شده بود که متاسفانه مسئولان باشگاه استقلال خونسرخ که تا به امروز برای این رقابت اعلام آمادگی کرده بودند از حضور در دیدار پایانی خوداری کردند.
قاسم رنجبریان افزود: تیم های ملوان بندرعباس و شاهین بندرلنگه با قرار گرفتن در جایگاه جایگاه یازدهم و دوازدهم جدول به دسته پایین تر سقوط کردند.
مسابقات لیگ برتر فوتبال استان با حضور ۱۲ تیم برگزار شد که تیم هرنگ جوان با قهرمانی در این رقابت‌ها، به عنوان نماینده هرمزگان در مسابقات‌ زیر گروه لیگ دسته سه فوتبال کشور شرک می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها