رئیس فدراسیون جهانی شطرنج:

بیشتر مسابقات شطرنج آنلاین برگزار خواهد شد



آرکادی دوورکوویچ رئیس فدراسیون جهانی شطرنج می‌گوید که بیشتر مسابقات و فعالیت های شطرنج تا مهرماه به صورت آنلاین خواهد بود.

به گزارش صبح ساحل، آرکادی دوورکوویچ رئیس فدراسیون جهانی شطرنج خبر از تعویق یک ساله مسابقات قهرمانی جهان شطرنج داد. رئیس فدراسیون جهانی که با خبرگزاری روسیه این مصاحبه را انجام داده بود تاکید کرد که رویارویی قهرمان جهان که قرار بود اواخر سال میلادی در دبی برگزار شود به سال آینده (2021)موکول شد.
رئیس فدراسیون جهانی در باره برگزاری مسابقات به صورت آنلاین گفت: تا ماه سپتامبر (مهرماه) بیشتر فعالیت های ما بصورت آنلاین انجام می شود. رویداد اصلی پس از اتمام مسابقات شطرنج سرعتی بانوان، المپیاد است که قرار شد به صورت آنلاین نیز برگزار شود. قرار بود المپیاد امسال در مسکو برگزار شود اما فیده تصمیم گرفت آن را به سال آینده منتقل کند. فدراسیون جهانی امسال یک المپیاد آنلاین را برگزار می کند و طی دو یا سه روز ثبت نام تیم های ملی برای مسابقات تکمیل خواهد شد. فدراسیون جهانی در نظر دارد که تیم های بیشتری را برای شرکت در مسابقات دعوت کند.
رئیس فدراسیون جهانی شطرنج در باره مباحثی که در شورای آنلاین فدراسیون شطرنج مورد بحث قرار گرفته است بیان کرد: در این شورا عمدتا درباره فعالیتهای آنلاین و مسابقات بحث کردیم. همچنین نتایج مسابقات تکمیل شده را جمع بندی کرده و در مورد مسابقات آینده صحبت خواهیم کرد. علاوه بر این در مورد سیستم آموزش مربیان و داوران بحث هایی انجام شد اما بار دیگر تأیید کردیم که المپیاد شطرنج سال آینده در خانی‌مانسیسک و مسکو برگزار می شود و این یک تصمیم مهم است.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها