طرح "آقا حساب کردند" در بندرعباس اجرا شد



مدیرکانون های خدمت رضوی در بندرعباس از اجرای طرح پرداخت حساب دفتری و تسویه بدهکاری نیازمندان با عنوان "آقا حساب کردند" در بندرعباس خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، اسماعیل تذرو صبح امروز(۱۴ تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت طرح پرداخت حساب دفتری با عنوان "آقا حساب کردند"، با حضور گروهی از خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی، همزمان با دهه کرامت در فروشگاه ‌و سوپرمارکت مواد غذایی و تره‌بار دو محله نخل پیرمرد و کوی گلستان شهر بندرعباس انجام شد.

وی افزود: در این طرح بدهی دفتری افرادی که مدت زیادی نسبت به تسویه حساب خود به فروشگاه‎ و سوپرماکت مواد غذایی مراجعه نکرده بودند، تسویه شد.

مدیرکانون های خدمت رضوی در بندرعباس یادآورشد: در این روزها که تبعات ناشی از بیماری کرونا، موجب شده تا برخی کسب و کارها از رونق بیفتد و برخی از اقشار آسیب پذیر نیز بیکار شوند، عده‌ای از خیران و جوانمردان، آستین همت بالا زده اند و به دست خادمان حرم مطهر رضوی و بی آن که نامی از خود آن‌ها برده شود، حساب‌های دفتری برخی بدهکاران و نیازمندان در سوپرمارکت‌های محلی حاشیه شهر را تسویه می‌کنند.

منبع: صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها