اعلام جزئیات عملیات احداث راه میانبر سیریک به پشتکوه



به گزارش صبح ساحل، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از کاهش 33 کیلومتری مسیر روستای پشتکوه تا مرکز شهرستان سیریک با اتمام مسیر میانبر که در دست ساخت می باشد ، خبر داد.

یوسف عابدینی ابراز داشت: در حال حاضر فاصله روستای پشتکوه تا مرکز شهرستان 45 کیلومتر می باشد که با اتمام پروژه و احداث مسیر میانبر، طول این مسیر به 12 کیلومتر کاهش پیدا می کند.

وی ضمن تشکر از تلاش های مدیران و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیریک افزود: با بهره برداری از این پروژه ارائه خدمات به کاربران جاده ای این حوزه با کیفیت بیشتری صورت خواهد گرفت و می تواند نقش موثری در توسعه فعالیت های کشاورزی ، تسهیل عبور و مرور و کاهش وقت و هزینه های مردم منطقه داشته باشد.

عابدینی تصریح کرد:از مجموع 12 کیلومتر این راه جاده ای که در دست احداث می باشد تا کنون 3 کیلومتر از آن بازگشایی شده است که این مقدار پیشرفت کار به صورت امانی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صورت گرفته است و بدون تخصیص اعتبار مصوب با همت عزیزان در مجموعه این اداره کل در حال پیشرفت می باشد ، لذا تلاش خواهیم کرد 9 کیلومتر باقیمانده از این مسیر نیز با سرعت بیشتری به اتمام برسد.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: صیانت و ایمن کردن راهها جز وظایف اصلی این اداره کل است و بدین منظور تمهیدات لازم در خصوص تردد امن و روان با همکاری عوامل راهداری صورت گرفته است و همکاران ما با تلاش های شبانه روزی آمادگی لازم را برای خدمات رسانی به کاربران جاده ای دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها