فرماندار بندرعباس از روند خاکسپاری بیماران کرونایی بازدید کرد



فرماندار بندرعباس از فرایند ترخیص،انتقال،غسل و دفن اموات ناشی از بیماری کرونا بازدید کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، در اجرای مصوبات ستاد کرونای استان هرمزگان و بدنبال دستور استاندار و با توجه به برخی گلایه‌های شهروندان، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس از فرایند ترخیص، انتقال، غسل و دفن اموات ناشی از بیماری کرونا بازدید بعمل کرد.

فرماندار بندرعباس در حاشیه این بازدید گفت: بازدید از سردخانه بیمارستان شهید محمدی، دفتر اعزام آمبولانس شهرداری، غسالخانه، محل برگزاری نماز اموات و محل دفن اموات و قبور در نظر گرفته انجام شد و موارد به مسؤولین ذی ربط اعلام و هماهنگی لازم جهت انجام بهتر فرآیندها انجام شد.

وی در ادامه عنوان داشت: در شرایط کنونی برخی از روزها علی‌رغم وجود 4 دستگاه آمبولانس، انتقال میت با کمبود مواجه می‌شود که مقرر شد از ظرفیت بخش خصوصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت اختصاصی از آمبولانس ویژه در صورت ضرورت استفاده شود.

این مقام مسؤول بیان کرد: مواردی فی مابین آرامستان و پزشکی قانونی بود که مقرر شد در جلسه‌ای با محوریت فرمانداری با حضور مدیران ذی‌ربط موضوع را بررسی و مرتفع کنیم.

عزیزاله کناری در این بازدید ضمن تقدیر و قدردانی از عوامل حوزه غسال‌خانه و برگزاری نماز میت با تاکید بیان کرد: به منظور جلوگیری از اجتماعات در روستاها و سایر نقاط و کمک به کاهش گسترش ویروس کرونا مدیر آرامستان برنامه‌ریزی کند تا نماز تمامی اموات با رعایت پروتکل های بهداشتی در همین مکان برگزار شود.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها