مردم تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری به ادارات جدا خودداری کنند



معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مردم تا اطلاع ثانوی می‌توانند تمامی امور را از طریق میز خدمت حضوری و الکترونیکی و همچنین تماس تلفنی پیگیری و از مراجعه حضوری به ادارات جدا خودداری کنند.

به گزارش صبح ساحل، نازنین شیبانی تذرجی عصر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به‌منظور کاهش تجمعات و مراجعات حضوری در راستای حفظ سلامت جامعه، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات دولتی و خصوصی از طریق تماس تلفنی به امور ارباب رجوع رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و تمامی نهادهای استان موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند، عنوان کرد: استانداری بازدید‌های سرزده از ادارات را در راستای ارتقای سلامت کارکنان  و به منظور کنترل استفاده ماسک در دستور کار خود قرار داده است.

معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تامین وسایل حفاظت فردی کارکنان خود اقدام لازم را انجام دهند.

شیبانی با اشاره به وضعیت قرمز در استان هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که کارکنان کمترین رفت و آمد ممکن را در سطح شهرها و مناطق داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مصوبه دورکاری برای کارکنان دارای بیماری زمینه ای، افراد بالای 50 سال، بانوان شاغل دارای فرزند خردسال  و بانوان باردار در این هفته به قوت خود باقی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها