شرور مسلح در میناب به هلاکت رسید



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:با تیزهوشی و سرعت عمل تکاوران پلیس استان ۲۸۰ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مسلحانه در میناب کشف و یک شرور مسلح به هلاکت رسید.

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر هرمزگان با همکاری ماموران انتظامی میناب با پیگیری‌های شبانه روزی، بامداد امروز پنجشنبه حین گشت زنی در یکی از محورهای اصلی به یکدستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و دستور توقف دادند.
وی بیان داشت: راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و بازدارنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: شرور مسلح پس از تعقیب و گریز طولانی با ورود به محورهای فرعی و خاکی عرصه را برخود تنگ دیده و اقدام به تیراندازی به سمت مأمورین کردند که در این عملیات ضربتی یکی از قاچاقچیان کشته و دیگری زخمی و به بیمارستان منتقل شد.
جعفری ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو قاچاچیان ۲۸۰کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف ودر این رابطه پرونده قضایی تشکیل و موضوع در حال پیگیری می باشد.
وی با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد قانون شکن گفت: با توجه به حضور مداوم پلیس در سطح استان و افزایش ضریب هوشیاری مأموران در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود .

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها