10 ویژه برنامه در هفته عفاف و حجاب در میناب برگزار می شود



فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: ده برنامه شاخص در میناب به مناسبت هفته عفاف و حجاب با محوریت بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، طالب احمدی‌نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب پیرامون هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: عفاف و حجاب زن موضوعی است که دشمنان اسلام با تبلیغات کاذب فراوان در رسانه‌ها و فضای مجازی مصونیت زن را به محدودیت اشتباه جلوه می‌دهند.

 وی با بیان اینکه نباید رفتار برخی افراد با نگاه‌های خاص را به قوانین اسلام نسبت داد و سیمای مهربان اسلام و دست نوازش قرآن که بر سر همه مسلمانان کشیده شده را با نگاهی که دشمن به دنبال القای آن به جهان برای بدبینی به اسلام و قرآن است، اشتباه گرفت، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش کرده‌اند این قشر وسیع و موثر جامعه بشری را به مکتب حیات بخش اسلام بدبین کنند.

فرمانده سپاه ناحیه میناب با اشاره به تأثیر ویروس کرونا بر نحوه و شکل اجرای برنامه‌ها در جامعه از اجرای ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این شهرستان خبرداد و گفت: بسیج جامعه زنان این شهرستان با هدف کاهش بدحجابی و آسیب های حاصل از آن در سطح جامعه و در راستای نهادینه کردن پوشش مناسب برای زنان در نظر دارد در هفته عفاف و حجاب برنامه‌هایی در سطح شهرها و روستاها برگزار کند.

سرهنگ احمدی‌نیا، عمده برنامه‌ها در این هفته را  برگزاری مسابقات مجازی، مسابقه عکس نوشته، طراحی پوستر، اهدای گل به خواهران با حجاب، نشست سبک زندگی، جلسه پرسش و پاسخ انتشار مطالب سبک زندگی، معرفی کتاب با موضوع حجاب در فضای مجازی و فضاسازی در تمامی حوزه‌ها وپایگاه‌های بسیج و نصب بنر را از برنامه‌های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در میناب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی با رعایت پروتکل بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود، گفت: تلاش شده بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی باشد و از تجمعات در قالب این برنامه‌ها خودداری شود.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها